Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i FOTO na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej
w Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, wyprodukowany najpóźniej w roku poprzedzającym rok dostawy oraz posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę nie mniej niż 24-miesięczną gwarancję (kryterium oceny ofert). Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, na który składa się:
– opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części (1-7)
– formularz asortymentowo – cenowy z podziałem na części (1-7) – załącznik nr 3a do SIWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Warunki realizacji umowy
1. Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2 . Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
Informacje dodatkowe
1. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
2. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
4. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, (z wyłączeniem złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów składanych razem z ofertą oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.