Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie

Przetarg nieograniczony
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Chlebowa 4/8
61-003 Poznań
tel.61 856 77 95
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ROZ.2810.88.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    30.09.2020 16:00
  • Termin składania ofert
    15.10.2020 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    15.10.2020 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :

ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”

 

  1. Przedmiot specyfikacji

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP.
  2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:
  • Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,
  • Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,
  • Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,
  • Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,
  • Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,
  • Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,
  • Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,
  • Zadanie 8 –  RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,
  • Zadanie 9 –  RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,
  • Zadanie 10 – RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.

 

  • Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ  – Formularz asortymentowo-cenowy.

 

  1. Warunki realizacji zamówienia

 

  1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
  2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie.
  4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert).
  5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.
  6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
  7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:
  1. widocznych wad,
  2. niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
  3. niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.

Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową,       najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.

9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.

10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.

11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.

12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej ( warunek obowiązuje dla wszystkich części zamówienia)

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw artykułów elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 PLN brutto każda (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).

Warunki realizacji umowy

 Warunki realizacji zgodnie z wzorem umowy- załącznikiem do SIWZ

Branże CPV

  • 30237280-5 - Akcesoria zasilające
  • 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
  • 31211300-1 - Bezpieczniki
  • 31440000-2 - Baterie
  • 31532100-5 - Żarówki rurkowe
  • 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
  • 44320000-9 - Kabel i podobne wyroby

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 09.10.2020 13:53:38
  • Adam Talaga

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - zgodnie z Wyjaśnieniami treści SIWZ wraz z załącznikiem Poprawiony Formularz asortymentowo - cenowy
  • 12.10.2020 13:31:02
  • Adam Talaga

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - zgodnie z Wyjaśnieniami treści SIWZ nr 2 wraz z załącznikiem Poprawiony nowy Formularz asortymentowo - cenowy (12.10.2020r.)

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Akcja
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 1

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 2

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 3

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 4

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 5

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 6

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 7

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 8

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 9

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Zgodnie z SIWZ
  • Część 10

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry