Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi, w tym: inspekcyjno-pomiarowych wraz z wyposażeniem do jednostek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ w zakresie części 1 zamówienia oraz załącznik 3.2 do SIWZ w zakresie części 2-10 zamówienia.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę 1 szt. łodzi wraz z silnikiem o wartości nie mniejszej niż:
Część 1 - 250 000 zł brutto,
Część 2 - 100 000 zł brutto,
Część 3 - 100 000 zł brutto,
Część 4 - 100 000 zł brutto,
Część 5 - 100 000 zł brutto,
Część 6 - 100 000 zł brutto,
Część 7 - 100 000 zł brutto,
Część 8 - 100 000 zł brutto,
Część 9 - 100 000 zł brutto,
Część 10 - 100 000 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 10a ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” –pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- „Stosownie do art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postpowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przestanki, Wykonawcom nie przystukuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu".
- W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonej oferty.
- Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część 1 - 12 000 PLN ( słownie: dwanaście tysięcy złotych)
Część 2 - 3 000 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych)
Część 3 - 6 000 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych)
Część 4 - 9 000 PLN ( słownie: dziewięć tysięcy złotych)
Część 5 - 6 000 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych)
Część 6 - 3 000 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych)
Część 7 - 6 000 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych)
Część 8 - 3 000 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych)
Część 9 - 3 000 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych)
Część 10 - 6 000 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych)