1. Zamówienie obejmuje udrożnienie śródlądowych wód powierzchniowych oraz likwidację zagrożeń nawigacyjnych na szlaku żeglugowym na rzece Narew, w tym udrożnienie szlaku żeglugowego poprzez usunięcie kamieni i głazów tworzących niebezpieczne płycizny i zawężenia światła szlaku żeglugowego z jego trasy, na których może dochodzić do niebezpiecznych zdarzeń z udziałem turystów motorowodnych. Przeszkody zostaną usunięte poza szlak żeglugowy i pozostaną w korycie rzeki.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w uproszczonej dokumentacji - załącznik nr 8 do SWZ oraz w wytycznych wykonania i odbioru prac - załącznik 9 do SWZ
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu co najmniej jednego zamówienia polegającego na usuwaniu przeszkód naturalnych w postaci: kamieni /namułu / rumoszu z dna rzeki lub strumienia lub strugi lub potoku lub kanału o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższych warunków dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
- Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000 zł.
- Zgodnie z art. 257 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.