1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania p.n.: „Wstępne Studium Wykonalności dla zadania p.n.: Pętla Mazurska - budowa drogi wodnej łączącej jezioro Niegocin z jeziorem Śniardwy.”
2 Wstępne studium wykonalności powinno określić rozwiązania techniczne wraz z parametrami budowli, zasięgiem oddziaływań oraz zabezpieczeniami przed niekorzystnym oddziaływaniem - w sposób umożliwiający
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
- Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu Studium Wykonalności lub Koncepcji dla zamierzenia inwestycyjnego (konepcja/studium zakończone i odebrane), z zakresu gospodarki wodnej dotyczącej powierzchniowych wód płynących o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunku dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
- Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, który skieruje do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w szczególności:
- osoba pełniąca funkcje Koordynatora zespołu posiadająca doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania/koordynowania/realizacji minimum 1 Studium Wykonalności lub Koncepcji z zakresu gospodarki wodnej dotyczącej powierzchniowych wód płynących o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, zrealizowanego w ostatnich 10 latach przed upływem terminu składania ofert.
- osoba pełniąca funkcję Eksperta ds. budowli hydrotechnicznych posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania bez ograniczeń.
UWAGA 1:
Zamawiający, określając wymogi dla w/w osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
UWAGA 2:
Określona powyżej liczba osób wchodzących w skład zespołu stanowi niezbędne minimum. Żadna z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż jednej z ról, zdefiniowanych przez Zamawiającego.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
9. Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
10 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).