1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających na naprawie jazu, w zakres których wchodzi:
1) Oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych budowli,
2) Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętych fragmentów zbrojenia konstrukcji,
3) Naprawa elementów żelbetowych poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną cementowo-polimerową PCC,
4) Zabezpieczenie powierzchni betonowych poprzez wykonanie zamknięcia powierzchni betonowej powłoką epoksydową,
5) Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji stalowych,
6) Naprawa barierek ochronnych pomostu roboczego,
7) Pomalowanie farbami epoksydowymi konstrukcji stalowych,
8) Przywrócenie sprawności mechanizmów wyciągowych zasuw, ich regulacja i przesmarowanie,
9) Wykonanie umocnienia dna i skarp ponuru i poszuru jazu narzutem kamiennym i materacami gabionowymi,
10) Geodezyjne wytyczenie położenia i montaż łaty i bolca wodowskazowego.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ oraz w wytycznych wykonania i odbioru prac - załącznik 9 do SWZ
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
- Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).