Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opaski zabezpieczającej brzeg rzeki przed zjawiskiem rozmywania oraz zabudowa powstałej w brzegu wyrwy.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1. Wykonanie opaski brzegowej (opaska z kiszek faszynowych stabilizowanych przy pomocy 2 rzędów pali drewnianych wbijanych w dno rzeki). Długość całkowita opaski 24,5 m;
2. Zabudowa powstałej wyrwy w skarpie z użyciem materiału gruntowego;
3. Wykonanie ubezpieczenia brzegu rzeki wzdłuż opaski metodą narzutu kamiennego w płotkach;
4. Budowa i rozbiórka tymczasowej drogi technologicznej z betonowych płyt żelbetowych.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji oraz wymagania dotyczące materiałów i technologii zawiera Projekt budowlano-wykonawczy oraz STWiOR.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z:
1. formularzem „Przedmiar robót/kosztorys ofertowy” (Załącznik nr 8 do SWZ),
2. dokumentacją projektową (Załącznik nr 9 do SWZ), w skład której wchodzi m.in.:
a) Projekt budowlano-wykonawczy
b) Przedmiar robót
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
d) rysunki
3. wzorem umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wszystkie informacje dotyczące zamówienia, w tym warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania, w szczególności w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
Warunki realizacji umowy
Umowa zostanie zawarta, zgodnie ze Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
Informacje dodatkowe
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w dokumentach zamówienia: Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej: SWZ) i załącznikach do SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, kosztorysu ofertowego, oświadczeń, dokumentów.
Załączane pliki (każdy osobno) muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, z zastrzeżeniem pkt 9.20 SWZ. - Zamawiający zaleca, aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „Oferta”, "Kosztorys ofertowy” „Oświadczenie” itd.
- W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w wydzielonym pliku i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
- Celem złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające się na ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę. Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”.
- Szczegółowy sposób złożenia i podpisania oferty zawiera Instrukcja obsługi dla Wykonawców, dostępna na Platformie: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html (aktualizacja 09.03.2022 r.) oraz SWZ.
- Sposób komunikacji między uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia zawiera pkt 3 SWZ „SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON”, sposób składania ofert zawiera pkt 9 SWZ „PRZYGOTOWANIE OFERTY ORAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW – WYMOGI FORMALNE” i pkt 14 SWZ „MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT”.