1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja urządzeń odwadniających i terenów zielonych Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku z podziałem na 8 części.
Przedmiotem zamówienia objęte jest m.in.:
- usuwanie warstwy ziemi z dna rowów melioracyjnych,
- wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna rowów oraz zapór bocznych
- oczyszczanie z nieczystości przepustów
- wykonanie hakowania przy zarośnięciu powierzchni lustra wody
- wzmocnienie brzegów rowów melioracyjnych za pomocą płotków faszynowych i odtworzenie skarpy,
- wywóz części urobku pochodzącego z oczyszczania dna rowu,
- rozplantowanie dwustronne urobku wzdłuż rowów melioracyjnych oraz kanałów.
Przedmiotem zamówienia dla cz 8 objęte są prace konserwacyjne terenów zielonych na n/w obiektach:
- zapora czołowa ,
- kierownica awanportu dolnego ,
- strona lewobrzeżna awanportu dolnego ,
- zapora awaryjna ,
- tereny przy alei od str. miasta.
W zakres konserwacji objęte są n/w prace:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp - zapora boczna,
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m – zapora boczna,
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp - kierownica awanportu dolnego,
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m – kierownica awanportu dolnego,
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp - strona lewobrzeżna awanportu dolnego,
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m – strona lewobrzeżna awanportu dolnego,
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp zapora awaryjna,
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m – zapora awaryjna,
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp - tereny przy alei od strony miasta,
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m – tereny przy alei od strony miasta,
-Wywóz skoszonych porostów samochodami skrzyniowymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamówienie składa się z następujących części:
1) Część 1: Kompleks I Łęg-Modzerowo-Wistka
2) Część 2: Kompleks II Dąb Polski – Skoki
3) Część 3: Kompleks III Kanał A + kanał zrzutowy pompowni Modzerowo
4) Część 4: Kompleks IV Stary Duninów – Wola Brwileńska
5) Część 5: Kompleks V Radziwie – Tokary
6) Część 6: Kompleks VI Brwilno – Popłacin
7) Część 7: Kompleks VII Dolina Ośnicka
8) Część 8: Konserwacja terenów zielonych
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
-
-
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
-
Wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum w zależności od części zamówienia:
- dla części nr 1,3,5,6,7 – dwie usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (np. prace konserwacyjne na ciekach, kanałach, rowach, budowlach przeciwpowodziowych, budowlach piętrzących lub urządzaniach melioracji wodnych) wykonane w ramach dwóch kontraktów, każdy o wartości brutto co najmniej 50.000,00zł.
- dla części nr 2,4,8 – jedna usługa o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (np. prace konserwacyjne na ciekach, kanałach, rowach, budowlach przeciwpowodziowych, budowlach piętrzących lub urządzaniach melioracji wodnych) wykonana w ramach jednego kontraktu, co najmniej o wartości brutto 50.000,00zł.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej takiej ilości usług określonej dla tej części, dla której wymagana jest większa ilość usług.
(Np. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na część 1, 2 i 3 to wystarczy iż wykaże się co najmniej dwoma usługami wykonanymi w ramach dwóch kontraktów, każdy o wartości brutto co najmniej 50.000,00zł)
Warunki realizacji umowy
-
- W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca opracuje i przedłoży zamawiającemu Kalkulację prac, dostosowaną do złożonej oferty. Kalkulację prac należy sporządzić według załączonego do SWZ kosztorysu ofertowego (Załącznik Nr 2a do SWZ.). Kalkulacja ta jest niezbędna zamawiającemu w celu rozliczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania.
- Zamawiający zastrzega obowiązek złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności braku podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE (nr 833/2014, aktualnego na dzień podpisania umowy, zgodne z treścią zawartą we wzorze załącznika nr 8 do SWZ,
- Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy
Informacje dodatkowe
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie pzp, wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2.Zamawiający informuje iż stosuje rozporządzenie Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1),