Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania NW Wyszogród i NW Gostynin w podziale na 8 części

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Zarząd Zlewni we Włocławku

Zarząd Zlewni we Włocławku

Okrzei 74A
87-800 Włocławek
tel.anna.muszalska@wody.gov.pl
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WA.ROZ.2810.34.2022/ZZWŁ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    24.06.2022 21:00
  • Termin składania ofert
    22.07.2022 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    22.07.2022 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania NW Wyszogród i NW Gostynin w podziale na 8 części.

W zakres zamówienia wchodzi m.in.:

• ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia,

• rozbiórka przetamowań bobrowych,

• ręcznie wykoszenie porostów ze skarp oraz brzegu cieków,

• mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieku,

• usuwanie zatorów ze skarp i koryta rzeki,

• wykoszenie porostów ręcznie z dna cieku,

• oczyszczenie z namułów i innych zanieczyszczeń przepustów, umocnień betonowych, wylotów drenarskich, itp.,

• nadzór przyrodniczy – tylko na ciekach o szczególnych walorach przyrodniczych zlokalizowanych na obszarach form ochrony przyrody, dokładne informacje w tym zakresie zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części znajdujący się w załączniku nr 2 do SWZ - Dokumentacji.

Nie wszystkie asortymenty, wymienione powyżej, wchodzą w zakres każdej części zamówienia. Szczegółowe zakresy prac są określone indywidualnie dla każdej części przedmiotu zamówienia w Przedmiarach, które wraz ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia, kompletem map lokalizacyjnych, i Załącznikiem C pn. „Wykaz dobrych praktyk dla wykonawców przedsięwzięć”, stanowią  Załącznik Nr 2 do SWZ.

Zamówienie składa się z następujących części:

Część 1 Utrzymanie rzeki Jeziorki

Część 2 Utrzymanie rzeki Wilczek

Część 3 Utrzymanie rzeki Gawarek

Część 4 Utrzymanie rzeki Osetnicy

Część 5 Utrzymanie rzeki Kanał Jesionka Waliszew

Część 6 Utrzymanie rzeki Skrwa Lewa

Część 7 Utrzymanie rzeki Lubieńki

Część 8 Utrzymanie rzeki Rakutówki.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

      1. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 usługi, polegającej na utrzymaniu cieków (cieków naturalnych/kanałów wodnych/rowów wodnych) lub wałów przeciwpowodziowych, lub zapór bocznych zbiorników wodnych. Każda z w/w usług powinna w swoim zakresie obejmować co najmniej dwa asortymenty spośród wyszczególnionych robót: koszenie poboczy, koszenie skarp, wykaszanie dna, hakowanie, odmulanie dna, usuwanie zakrzaczeń, usuwanie powalonych drzew, rozbiórkę przetamowań bobrowych.

Wymagana minimalna wartość brutto zrealizowanej usługi w ramach jednego kontraktu:    

  •  część 1,2,3, - o wartości min. 10 000 zł brutto
  • część 4,5,6,7,8 - o wartości min. 40 000 zł brutto

Przy składaniu oferty na kilka części wystarczy wykazać się wykonaniem usługi odpowiadającej wartości z najwyższym kryterium, dot. składanych części.

Zamawiający wymaga, aby powyższy warunek (dla każdej odrębnej części postępowania)  był spełniony w całości – w ramach jednej umowy - przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).

      1.  Wykonawca musi posiadać dostęp do niezbędnych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, tj.:

- koparka gąsienicowa lub kołowa wyposażona w łyżkę koszącą – min 1 szt

Dotyczy tylko części 4,5,6,8

Warunki realizacji umowy

    1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca opracuje i przedłoży zamawiającemu Kalkulację prac, dostosowaną do złożonej oferty. Kalkulację prac należy sporządzić według załączonego do SWZ przedmiaru wchodzącego w skład załącznika nr 2 do SWZ. Kalkulacja ta jest niezbędna zamawiającemu w celu rozliczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania
    3. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:

-wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,

-oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności,
o których mowa w pkt 4.9 niniejszej specyfikacji, zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

Informacje dodatkowe

    1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
      w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
       i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON 368302575, NIP 5272825616;
  2. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.34.2022/ZZWŁ, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
    a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Branże CPV

  • 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 22.07.2022 10:05:13
  • Anna Muszalska

  • ZAMIESZCZONO INFORMACJĘ O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA, O KTÓREJ MOWA W ART. 222 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • 22.07.2022 13:39:21
  • Anna Muszalska

  • ZAMIESZCZONO INFORMACJĘ O KTÓREJ MOWA W ART. 222 UST 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - Z OTWARCIA OFERT
  • 16.08.2022 13:03:18
  • Anna Muszalska

  • ZAMIESZCZONO INFORMACJĘ O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI : 1,2,3 ORAZ 7
  • 30.08.2022 21:52:21
  • Anna Muszalska

  • Zamieszczono informację o wyborze ofert w częściach nr 4, 5, 6 i 8
  • 30.08.2022 22:16:24
  • Anna Muszalska

  • informacja o zakończeniu postępowania

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Usługi Transportowo Melioracyjne Izabela Wawer

Grodzieńska 25 /29
94-010 Łódź

P.T.H.U. OLMEX Jarosław Olewniczak

Nowa Korzeniówka 28C
09-530 Nowa Korzeniówka

PPHU . DREWDOM

Warząchewka Nowa 4A
87-800 Włocławek

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry