Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych w tym danych przestrzennych, wytworzonych w wyniku przeprowadzenia inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych, celem zaktualizowania informacji zawartych w ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.
Inwentaryzacja urządzeń melioracji wodnych zostanie wykonana na terenie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Nadzoru Wodnego w Ostrowie Wielkopolskim. Dla inwentaryzowanego obszaru przekazana zostanie baza danych urządzeń melioracji wodnych w formacie GeoPackage lub Shapefile. Powierzchnia inwentaryzowanego obszaru wynosi 447,4 km2 Sumaryczna długość rowów melioracyjnych, występujących na wyżej wymienionym terenie wynosi w przybliżeniu 625 km +/- 10%. Rzeczywista długość rowów melioracyjnych może odbiegać od przedstawionej wartości. Urządzenia melioracji wodnych mogą znajdować się na terenach stanowiących własność osób prywatnych, instytucji, jak i na gruntach o nieuregulowanym stanie prawnym.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
a) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem zdolności technicznej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej:
- jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem prace związane z pozyskaniem danych przestrzennych o charakterze liniowym minimum 170 km wraz z opracowaniem strategii pozyskania lub aktualizacji tych danych, oraz
- jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem pozyskanie lub aktualizację danych przestrzenno-opisowych, o szczegółowości odpowiadającej mapie 1:500 dla obszaru co najmniej jednej gminy, oraz
- Jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem wykonanie czynności związanych z opracowaniem danych, które swoim zakresem pozwalały na zasilenie elektronicznej ewidencji o nowe dane bądź aktualizację danych istniejącej ewidencji.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień (umów). W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień realizowany był szerszy zakres prac, należy bezwzględnie podać zakres prac potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego.
- Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi urządzeniami:
- Odbiornikiem GNSS RTK/RTN, zapewniającym pomiar punktów w trybie kinematycznym z błędem mniejszym niż 10 cm,
- Zestawem bezzałogowym, zapewniającym:
- Pomiar chmury punktów o gęstości minimum 50 punktów na 1 m2, maksimum 200 punktów na 1 m2, dokładność georeferencji punktu z błędem mniejszym niż 10 cm.
- wytworzenie ortofotomapy w zakresach R, G, B o terenowym wymiarze piksela nie gorszym niż lOmm x IOmm.
- oraz oprogramowaniem do pozyskiwania oraz analiz danych GIS umożliwiające stworzenie zbioru danych GeoPackage lub ESRI file Geodatabase w formacie Shapefile, umożliwiającym:
- stworzenie zbioru danych w formacie GeoPackage lub ESRI file Geodatabase oraz Shapefile.
- Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu i doświadczeniu (wszystkie wymagania dla osób na danym stanowisku muszą być spełnione łącznie): Ze wględu na ogarniczenia w polu szczegółowy opis warunku znajduje się w pkt. 7.2.4 SWZ
Warunki realizacji umowy
Określone we wzorze umowy oraz SWZ
Informacje dodatkowe
- Powiadomienia o nowych wiadomościach oraz komunikatach Zamawiającego przesłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej będą automatycznie wysyłane na adres email podany na Platformie Zakupowej. W zależności od skrzynki pocztowej wiadomość może trafić do folderu spam.
- Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp.