Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny Wychódźc – Wilkówiec w km 568+820 - 573+280wraz z ubezpieczeniem prawego brzegu rz. Wisły w km 569-570 gm. Czerwińsk

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zarzecze 13B
03-194 Warszawa
tel.Platforma
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WA.ROZ.2810.50.2022/ZZWŁ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    05.08.2022 23:00
  • Termin składania ofert
    29.08.2022 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    29.08.2022 11:30

Opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane mające na celu zabezpieczenia doliny Wychódźc – Wilkówiec przed przepływami wezbraniowymi Wisły poprzez przywrócenie sprawności technicznej wału przeciwpowodziowego w sposób zapewniający spełnienie wymogów obowiązujących norm i przepisów z okresu, w którym obiekt był budowany.

1.1. Zakres robót obejmuje wykonanie:

- wyrównanie i podniesienie korony obwałowania (średnio 0,19 m) do wymaganej przepisami [1, 2] rzędnej Qm = Q1,0% + 0,50m,

- zabezpieczenia korpusu i podłoża wału przed nadmierną filtracją poprzez instalację przesłony przeciwfiltracyjnej na całej długości wału na głębokość 10 m od rzędnej wody kontrolnej Qk = Q 0,5% (łącznie z budowlami wałowymi),

- remont istniejących budowli wałowych,

- zabezpieczenie skarpy Wisły opaską brzegową na odcinku wału w km 0+000 ÷ 1+333.

1.2. Mając na uwadze utratę wysokości każdej zatapianej warstwy materaca wynikającej z niedopełnienia płotków materaca obciążnikiem kamiennym na etapie jego zatapiania oraz osiadania pakunku faszynowego pod ciężarem kamienia w korpusie Wykonawca przed przystąpieniem do robót realizacyjnych powinien wykonać pomiary uaktualniające faktyczną sytuację w dynamicznym i ciągle zmieniającym się korycie rzeki mogące mieć wpływ na przyjęte w projekcie wielkości przedmiarowe.

1.3. Drzewa rosnące w skarpie o średnicy pnia powyżej 10 cm (na wys. 1,3 m) należy pozostawić, otaczając je ubezpieczeniem a konieczne prace w ich pobliżu wykonywać ręcznie. Zakrzaczenia i drzewa cieńsze należy usunąć ze skarpy.

Na cały okres prowadzenia prac Wykonawca zabezpieczy po swojej stronie nadzór przyrodniczy, ichtiologiczny, teriologiczny, ornitologiczny i geotechniczny  a w szczególności:

a) przed przystąpieniem do wykonywania robót wykonanie inwentaryzacji \"stanu zero\" mającej za zadanie zidentyfikowanie chronionych gatunków fauny i flory na terenie planowanych prac,

b) w trakcie wykonywania robót – kontrola prowadzonych robót pod kątem przestrzegania przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. O ochronie przyrody oraz innych ustaw,

c) raportowanie przez  Wykonawcę Zamawiającemu wyników kontroli wykonywanej przed rozpoczęciem robót, natomiast w trakcie prowadzenia robót nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz na zakończenie inwestycji na dzień odbioru robót.

Zadaniem nadzoru przyrodniczego będzie ocena i eliminacja potencjalnych zagrożeń dla fauny znajdującej się w obszarze działań, zwłaszcza gatunków będących przedmiotami ochrony obszarów chronionych, na terenie których prowadzone będą prace.

1.4. W celu eliminacji negatywnego wpływu hałasu prace prowadzone będą w porze dziennej od 6.00 do 22.00. Prace prowadzone być powinny z użyciem nowoczesnego sprzętu, w pełni sprawnego technicznie i spełniającego wymagane normy środowiskowe. Wykluczona będzie praca maszyn i urządzeń na biegu jałowym, a podczas przerw i postojów maszyny i urządzenia będę wyłączane.

1.5. Wykonawca ponadto  zapewni osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe - dla obiektów wymagających wytyczenia i inwentaryzacji zgodnie z ustawą Prawo budowlane w celu wytyczenia obiektu oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali  1:1000 wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu. Inwentaryzacja powykonawcza powinna zawierać też pomiar geodezyjny rzędnej wykonanej przesłony przed przykryciem.

1.6. W zakresie materiałów zbędnych (odpadów, materiałów niewykorzystanych, materiałów z demontażu itp.) Wykonawca jest zobowiązany stosować przepisy wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i wydanych do ustawy przepisy wykonawcze ponosząc w tym zakresie wyłączną odpowiedzialność. Wykonawca jest zobowiązany zebrać i zutylizować odpady, a koszt tego uwzględnić w ramach zaoferowanej ceny ofertowej.

1.7. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji projektowej i technicznej, a o ich wykryciu powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w celu wprowadzenia zmian i poprawek. Dane określone w dokumentacji projektowej i technicznej będą uważane jako docelowe.

1.8. Użyte materiały muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. – o wyrobach budowlanych, a także wymagania norm powołanych w treści załączników do niniejszej SWZ lub innych norm równoważnych.

1.9. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

1.10. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania jakościowe dotyczące zastosowanych materiałów zawierają załączniki do SWZ, w tym: dokumentacja techniczna (projektowa), Przedmiar robót,  Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych oraz Opis przedmiotu zamówienia, wchodzące w skład załącznika nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

1.11. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót towarzyszących, tymczasowych oraz wynikających ze specyfiki przedsięwzięć, a niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy oraz spełniania określonych przez Zamawiającego wymogów realizacji zadania, w tym w szczególności do:

a) wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności objętych przedmiotem umowy zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi przy wykonywaniu robót budowlanych oraz z zasadami wiedzy technicznej,

b) prowadzenia dokumentacji budowy oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej budowy,

c) zapewnienia kierownika budowy oraz kierownika robót posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniających postawione przez Zamawiającego wymagania,

d) przekazywania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, inspektorowi nadzoru przyrodniczego oraz inspektorowi nadzoru autorskiego informacji dotyczących realizacji umowy oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli jej wykonywania,

e) stosowania materiałów, technik wykonawczych, sprzętu, metod diagnozowania i kontroli spełniających wymagania techniczne postawione w dokumentacji projektowej i STWiORB,

f) zgłaszania gotowości do odbioru robót i brania w nich udziału w wyznaczonych terminach w odbiorach robót,

g) terminowego usuwania wad ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów oraz w czasie obowiązywania rękojmi,

h) utrzymywania porządku na terenie budowy oraz gromadzenia, usuwania i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,

i) organizacji, utrzymania i zabezpieczenia na własny koszt zaplecza budowy,

j) stosowania się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami umowy,

k) angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania umowy, wyspecyfikowanych w umowie,

l) dostarczania materiałów i urządzeń zgodnych z postanowieniami umowy,

m) zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza Podwykonawców do udziału w realizacji umowy,

n) zawarcia umów ubezpieczenia i utrzymanie w mocy odpowiednich umów ubezpieczenia i polis ubezpieczeniowych odnośnie wykonywanych robót w związku z możliwymi negatywnymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialnością cywilną,

o) natychmiastowego wykonania zabezpieczeń w przypadku groźby katastrofy i zniszczeń,

p) zapewnienia, aby wszystkie osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji umowy posiadały odpowiednie badania lekarskie oraz wymagane przepisami prawa uprawnienia, a także, aby były one wyposażone w wymagane środki ochrony osobistej, w tym kaski, ubrania ochronne, jak również odpowiednie narzędzia,

q) ochrony przed działaniem wód w trakcie realizacji robót,

r) wykonania technologicznych dróg dojazdowych, ich późniejszej rozbiórki, łącznie z uzyskaniem zgód właścicieli działek na przejazd oraz zaspokojenie ich roszczeń za poniesione z tego tytułu szkody, zapewnienie transportu,

s) naprawienia na własny koszt wszelkich szkód wyrządzonych działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub podmiotów, za pomocą których realizuje przedmiot umowy i zwolnienia z odpowiedzialności w tym zakresie Zamawiającego,

t) udziału w okresie rękojmi i gwarancji w przeglądach infrastruktury wytworzonej w ramach realizacji umowy,

u) monitoringu wykonywanych robót poprzez sporządzanie na bieżąco dokumentacji która musi obrazować przebieg robót zanikających i ulegających zakryciu oraz umożliwiać weryfikację całego ich przebiegu.

1.12. Z tytułu realizacji obowiązków, o których mowa w ust. 1.11 Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. Koszt wskazanych prac należy uwzględnić w stawkach jednostkowych pozycji wyszczególnionych w kosztorysie ofertowy sporządzonym na podstawie  Przedmiaru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

1.13. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji projektowej i technicznej, a o ich wykryciu powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w celu wprowadzenia zmian i poprawek. Dane określone w dokumentacji projektowej i technicznej będą uważane jako docelowe.

1.14. Użyte materiały muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. – o wyrobach budowlanych, a także wymagania norm powołanych w treści załączników do niniejszej SWZ lub innych norm równoważnych.

2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.Zamawiający nie dokonuje podziału na części z następujących powodów:

Podział przedmiotowego zamówienia na części był niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział poszczególnych rodzajów robót na części, które składają się na całość realizacji zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Zamawiający rozważył zatem bardzo dokładnie argumenty przemawiające za i przeciw dokonaniem podziału zamówienia na części. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.

  1.  

4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7  ustawy Pzp.

6.45240000-1-  Budowa obiektów inżynierii wodnej.

7.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – nie dotyczy niniejszego postępowania.

8.Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom przed terminem otwarcia ofert poprzez zamieszczenie na stronie prowadzonego postępowania.

9.Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.

10. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy  w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą m.in. czynności:

a) wycinka krzewów, karczowanie podszycia i koszenie skarp wraz z usunięciem resztek zielonych, b) wykonanie prac przygotowawczych (prace polegające m.in. na demontażu drobnych elementów), c) obsługa maszyn budowlanych i środków transportowych, d) wykonanie robót betonowych (prace cieśli szalunkowych, zbrojarzy, betoniarzy), e) wykonanie ręcznych prac ziemnych, f) wykonanie ręcznych prac wykończeniowych. g) wykonanie robót w zakresie uszczelnienia korpusu i podłoża wału oraz jego rozbudowy i umocnienia.

11.Zamawiający postanawia, że:

1/Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności,
o których mowa w pkt 10. byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy,

2/Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt 10,

3/każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży do wglądu dowody, z których wynikać będzie zatrudnienie osób wykonujących czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych,

4/nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów, o których mowa w pkt 3/
w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie SWZ,

5/za niedopełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 4.11.4. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę liczby pracowników zobligowanych do wykonania czynności, o których mowa w pkt 10.

12.Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności 10 wraz z informacją, że osoby te zatrudnione są na podstawie stosunku pracy. Nie przedstawienie powyższych oświadczeń i dokumentów jest równoznaczne z odstąpieniem Wykonawcy od zawarcia umowy z jego winy.

13.Niezależnie od wymogu przedstawienia wykazów, o których mowa w pkt 12, Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji Umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających stan zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy zgodny z wymaganiami Zamawiającego i w razie powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do prawdziwości lub aktualności oświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca przedkłada żądane dokumenty w terminie 7 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

a) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe niezbędne do realizacji zamówienia;

Wymagane minimum: 6.000.000,00 zł.

UWAGA:

-W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN wg kursu NBP z dnia, w którym upływa termin na składanie ofert w postępowaniu, a w przypadku gdyby w dniu tym nie była publikowana informacja o kursie waluty – z ostatniego dnia przed upływem składania ofert, w którym ta informacja została opublikowana.

-W przypadku łączenia zdolności finansowej przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie występujących w postepowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy suma potencjałów wszystkich podmiotów wyniesie min. 6.000.000,00 zł.

- Potencjał finansowy jednego podmiotu może zostać wykazany poprzez łączną wartość środków zgromadzonych na koncie oraz zdolność finansową potwierdzoną przez podmiot (bank). Nie uznaje się za spełniony warunek zdolności finansowej wykazany poprzez sumę zdolności kredytowej potwierdzonej dla jednego wykonawcy przez różne podmioty, np. zaświadczeniem z 3 banków, w których Wykonawca mógłby uzyskać kredyt w wysokości po 2.000.000,00 zł. Powyższe zastrzeżenie jest zgodne ze stanowiskiem Krajowej Izby Odwoławczej wyrażonym w wyroku z dnia 16 stycznia 2018 r., sygn. akt KIO 2/18. KIO podkreśliła, iż wskazane ograniczenie ma na celu rzetelne zbadanie rzeczywistej sytuacji wykonawcy. To bank jest instytucją uprawnioną do weryfikacji sytuacji faktycznej podmiotu w oparciu o pełną informację gospodarczą w celu określenia jego zdolności kredytowej. Zwielokrotnienie tej oceny przez zamawiającego, poprzez matematyczne zsumowanie informacji o zdolności kredytowej wykonawcy uzyskanej z różnych banków, nie oznaczałoby bowiem podniesienia wiarygodności prognoz dokonanych przez daną instytucję. Automatyczne sumowanie zdolności kredytowej doprowadziłoby wręcz do zaburzenia oceny dokonanej prze bank, poprzez wprowadzenie mechanizmu odbiegającego przyjętego przez instytucje finansowe – do czego nie jest uprawniony Zamawiający.

b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 6.000.000, 00 zł

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.;

Wymagane minimum:

•                robota budowlana obejmująca swym zakresem  uszczelnienie podłoża i korpusu wałów lub/i zapór ziemnych lub/i nasypów drogowych pionową przesłoną bentonitowo-cementową wykonaną metodą wgłębnego mieszania gruntu o powierzchni min. 25 000 m2  i na głębokość min. 10 m. Zamawiający dopuszcza aby powyższy zakres robót zrealizowany był w ramach maksymalnie dwóch kontraktów,

oraz

•                robota budowlana obejmująca swym zakresem budowę lub/i  rozbudowę lub/i remont wałów lub/i zapór ziemnych o kubaturze ≥ 8 000 m3. Zamawiający dopuszcza aby powyższy zakres zrealizowany była w ramach maksymalnie dwóch kontraktów,

oraz

•                wykonanie robót umocnieniowych na rzece o średnim przepływie na poziomie min. 100 m3/s  w ramach jednego kontraktu.

UWAGA:

Zamawiający informuje, iż dopuszcza wykazanie realizacji wyżej wymienionych trzech rodzajów robót w ramach  oddzielnych kontraktów.

b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest:

- min. jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Uwaga: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

c) posiada dostęp do niezbędnych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, tj.:

• Spycharka gąsienicowa o wydajności do 100 KM - min. 2 szt.

• Koparka gąsienicowa o wydajności od 0,40 - 1,20 m3- min. 2 szt.

• Holownik – min. 1 szt.

• Samochód samowyładowczy 15-20t  - min. 2szt.

• Zagęszczarka wibracyjna spalinowa 70-90m3/h - min. 1 szt.

• Zagęszczarka wibracyjna płyta wibracyjna na koparce hydraulicznej – min. 1 szt.

• Łódź ciężarowa – min.  1 szt.

• Koparka na pontonie o pojemności łyżki 0,6 m3 – min. 1 szt.

• Żuraw samojezdny 7-15t -  min. 1 szt.

• Walec wibracyjny samojezdny 9t  - min. 1szt.

Warunki realizacji umowy

Zgodnie z dokumentacją postępowania

Informacje dodatkowe

Zpostępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawcę, na podstawie:

1/ art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,

2/ art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:

3/ art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Branże CPV

  • 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 18.08.2022 18:09:11
  • Anna Muszalska

  • Zmiana warunków udziału w postępowaniu.
  • 18.08.2022 18:10:00
  • Anna Muszalska

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 24.08.2022 15:42:57
  • Anna Muszalska

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 29.08.2022 11:15:25
  • Anna Muszalska

  • Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 27.000.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem milionów złotych)
  • 29.08.2022 14:09:43
  • Anna Muszalska

  • Zamieszczono w formie załącznika do postępowania, informację z otwarcia ofert.
  • 23.09.2022 22:18:46
  • Anna Muszalska

  • Zamieszczono wezwanie skierowane do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  • 27.09.2022 23:07:23
  • Anna Muszalska

  • Zmiana terminu związania ofertą
  • 21.10.2022 10:34:10
  • Anna Muszalska

  • Zakończono postępowanie

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Stawecki Holding 2 Sp. z o.o. Sp. k.

Legnicka 28 /28
25-324 Kielce

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry