Zamówienie podzielone jest na następujące części:
część nr 1 - Naprawa ubezpieczeń rzeki Morawy w km 0+000-1+700 w m. Kietrz
Roboty (stawka VAT 23%) będą polegały na:
- Wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp;
- Hakowaniu dna;
- Umocnieniu brzegów rzeki za pomocą koszy siatkowo-kamiennych wg wskazań inwestora;
- Umocnieniu skarpy rzeki za pomocą materaca siatkowo-kamiennego wg wskazań inwestora;
- Wycince drzew stanowiących przeszkodę dla swobodnego spływu wód powodziowych;
- Uzupełnieniu ubytków w budowli regulacyjnej w km 0+500;
- Zabudowie wyrw w km 0+300, 1+450 oraz 1+650;
- Załadunku i wywozie nieczystości oraz pozostałości po hakowaniu;
- Pozyskaniu niezbędnych dokumentów oraz załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
część nr 2 - Naprawa ubezpieczeń progu na rz. Opawie w km 52+802 w m. Boboluszki
Roboty (stawka VAT 23%) będą polegały na:
- Mechanicznej rozbiórce konstrukcji betonowych z czyszczeniem strumieniowo-ściernym elementów stalowych;
- Wierceniu otworów w żelbecie z kotwieniem prętów zbrojeniowych;
- Zbrojeniu prętami konstrukcji betonowych z wykonaniem i montażem siatki zbrojeniowej z prętów żebrowanych;
- Betonowaniu budowli betonowych i żelbetowych;
- Izolowaniu obiektów elastyczną powłoką cementowo-polimerową;
- Wykonaniu narzutu kamiennego, frakcja 250-500;
- Wykonaniu grodzy z worków typu Big-Bag;
- Rozbiórce bruków z kamienia naturalnego o grubości 30 cm.
Dla obu części zaleca się dokonanie wizji lokalnej. W przypadku więcej niż jednego oferenta chętnego do wizji, wizja będzie wyznaczona przez Zamawiającego tylko
w jednym terminie. Maksymalny termin zgłaszania woli udziału w wizji wyznacza się na 4 dni robocze od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu na stronie Zamawiającego. Z wizji zostanie spisana notatka na okoliczność jej przeprowadzenia. Osoba do kontaktu: Jarosław Bencal, tel. 697 102 261.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt uzyskać stosowne zezwolenia na transport po przyległych drogach, komunikacji między brzegami po istniejących mostach, przejazdach w bród, rampach, przepustach na czas realizacji robót. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Obowiązkiem wykonawcy jest usuwanie na bieżąco i na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń oraz uszkodzeń spowodowanych przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. W przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego, Wykonawca uzyska zezwolenie właściciela drogi na zajęcia pasa drogowego i pokryje koszty z tym związane.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do należytego stanu i porządku teren budowy, ww. infrastrukturę oraz sąsiednie nieruchomości, o ile korzystał z nich w trakcie realizacji robót. Prace te należy wykonać w zakresie umożliwiającym ich właścicielom oraz użytkownikom korzystanie z nich na dotychczasowych zasadach.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane lub wszystkie części zamówienia.
Szczegółowy zakres określają przedmiary robót - Załącznik nr 9 do SWZ oraz opisy przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Informacje zostały zawarte w załączonych dokumentach zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Informacje zostały zawarte w załączonych dokumentach zamówienia.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Informacje zostały zawarte w załączonych dokumentach zamówienia.
Warunki realizacji umowy
Informacje zostały zawarte w załączonych dokumentach zamówienia.
Informacje dodatkowe
Informacje zostały zawarte w załączonych dokumentach zamówienia.