Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Zwiększenie retencji rzeki Brynica poprzez budowę czterech jazów na odcinku od km 25+100 do km 32+450”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
tel.32 2316431 wew. 15
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    GL.ROZ.2810.90.2022.EWK
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    26.09.2022 16:00
  • Termin składania ofert
    10.10.2022 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    10.10.2022 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia  jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (środowiskowej, lokalizacyjnej, wodnoprawnej itp.).  W zakres zamówienia wchodzą prace przedprojektowe, projektowe i towarzyszące oraz nadzór autorski w trakcie trwania procesu budowlanego dla budowy 3 jazów oraz odbudowy 1 jazu na rzece  Brynica. Wysokość piętrzenia dla projektowanych obiektów nie przekracza 1,0 m,  światło jazów  do 3,0 m; klasa ważności – IV. Szczegółowe rozwiązania techniczne pozostają w gestii Wykonawcy. Każde rozwiązanie techniczne przed rozpoczęciem prac projektowych wymaga akceptacji Zamawiającego. Każdorazowo w gestii Wykonawcy leży takie zaprojektowanie urządzeń aby zapewnić przepływ biologiczny w korycie rzeki i swobodną migrację organizmów wodnych w normalnych warunkach hydrologicznych.

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:

Etap I: Wykonanie koncepcji projektowej oraz wykonanie dokumentacji służącej do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody, złożenie wniosków o wydanie decyzji środowiskowych

Etap II: Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych

Etap  III:   Wykonanie projektów budowlanych  oraz złożenie wniosków o pozwolenie na budowę

Etap IV:  Wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich i przekazanie ostatecznych pozwoleń na budowę (lub potwierdzeń złożenia wniosku na budowę)

Etap V: Nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w oparciu o przygotowana dokumentację projektową.

Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje m.in.:

W zakres zamówienia wchodzą prace przedprojektowe, projektowe i towarzyszące oraz nadzór autorski w trakcie trwania procesu budowlanego (zakładana ilość - 8 jednodniowych pobytów na budowie lub w siedzibie zamawiającego), dla wykonania  budowy i odbudowy czterech budowli piętrzących o wysokości piętrzenia poniżej 1 m, wraz z budową przepławek, umożliwiających zachowanie przepływu nienaruszalnego poniżej budowli.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:

 

- dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub odbudowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy i/lub remontu  budowli piętrzących (tj. jazy, śluzy, zastawki, elektrownie wodne, budowle zrzutowe zapór ziemnych z wyłączeniem przepustów z piętrzeniem) o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych i 00/100) brutto każda. Zadania muszą być zakończone i potwierdzone protokołem odbioru końcowego.

 

2. Wykonawca zobowiązany jest  wykazać się dysponowaniem osobami

zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia. W tym:

- co najmniej 1 osobą (projektantem) posiadającą:

a) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, niezbędne do realizacji zamówienia,  zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającymi zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646),

b) minimum 3-letni staż pracy (udokumentowane doświadczenie)
w projektowaniu,

c) zrzeszoną we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie  z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów oraz                       inżynierów budownictwa (tj. z dnia 16 maja 2019 r. Dz. U.z 2019 r., poz. 1117 ze zm.).

Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).

Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej
i zawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.

Warunki realizacji umowy

Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

Informacje dodatkowe

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przed przygotowaniem i złożeniem oferty wymaga dokonania wizji terenowej przedmiotu zamówienia na następujących zasadach:

 

  1. udział w wizji lokalnej jest obowiązkowy i jej odbycie jest warunkiem złożenia oferty, każdy z wykonawców chcący wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania Zamawiającego o chęci  uczestniczenia w wizji lokalnej telefonicznie do przedstawiciela Zamawiającego:

Kierownik Nadzoru Wodnego w Kluczborku

Krzysztof Peciak

e-mail:  krzysztof.peciak@wody.gov.pl

pod nr tel.:   661 221 657 lub 77 407 47 01 ustalając datę i godzinę przybycia w terminie od 26.09.2022r. do 30.09.2022r.

  1. Zamawiający nie będzie udzielał na miejscu żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia. Ewentualne zapytania wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej Wykonawcy powinni zadawać w trybie określonym w ustawie Pzp,
  2. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt,
  3. Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną,
  4. przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.
  5. W trakcie wizji lokalnej zostanie spisana notatka służbowa przez przedstawiciela Zamawiającego, w której zostaną odnotowane: dane uczestników oraz data przeprowadzenia wizji lokalnej.
  6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o odbyciu wizji w terenie zgodne ze wzorem oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ.
  7. Oferty należy składać, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18,  po odbyciu przez Wykonawcę wizji  w terenie. Dowodem  potwierdzającym odbycie wizji w terenie jest oświadczenie Wykonawcy zgodne w treści z Załącznikiem nr 12  do SWZ.
  8. Wszelkie pojawiające się w trakcie wizji lokalnej pytania i wnioski Wykonawców winny zostać przesłane w formie elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl

Branże CPV

  • 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 05.10.2022 11:36:08
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Dzień dobry,
    Zamawiający informuje, że w zakładce: Załączniki zamieścił Ogłoszenie oz mianie ogłoszenia.
  • 10.10.2022 16:49:09
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja

Postępowanie unieważnione: Informacja o unieważnieniu postępowania.

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry