Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie sprawności technicznej lodołamaczy stacjonujących w porcie obiektu hydrotechnicznego we Włocławku.
Wykonawca w ramach zamówienia publicznego będzie będzie realizował zadanie na 8 lodołamaczach będącymi własnością Zamawiającego. Lodołamacze stacjonują w porcie obiektu hydrotechnicznego we Włocławku przy ul. Płockiej 171.
W ramach zadania Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego będzie wykonywał wszelkie naprawy bieżące, eksploatacyjne, awaryjne pozwalające zachować w pełni sprawność techniczną floty lodołamaczy.
Wykonawca zapewni naprawy w szczególności silników spalinowych, usuwanie awarii mechanicznych osprzętu (urządzeń w siłowni, na pokładzie), elektrycznych, spawalniczych (stal oraz aluminium) i innych nieprzewidzianych powyżej napraw oraz zapewni części zamienne i niezbędne materiały eksploatacyjne w okresie trwania umowy konieczne do usunięcia awarii.
Po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia awarii Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia wszystkich usterek siłami własnymi (zespół techniczny) i za pomocą własnych narzędzi i sprzętu warsztatowego. Usługi będą realizowane na podstawie, pojedynczych telefonicznych zgłoszeń awarii potwierdzonych pisemnymi zleceniami przesłanymi e-mailem na adres Wykonawcy przez kierownika obiektu hydrotechnicznego lub innego uprawnionego pracownika Zamawiającego na terenie portu obiektu hydrotechnicznego we Włocławku, przy ul. Płockiej 171.
Konieczne do usunięcia awarii slipowanie jednostki zrealizowane będzie przez służby Zamawiającego w porcie zakładowym Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku.
W czasie obowiązywania umowy, w przypadku awarii lodołamacza Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na jednostkę w następujących terminach :
a) w trakcie prowadzonej akcji lodołamania w dni robocze i wolne od pracy do - 6 godzin, niezależnie od godziny zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,
b) w okresie postoju lodołamaczy w porcie obiektu hydrotechnicznego w okresie od 01.12.2022 r. do 31.03.2023 r., w czasie występowania zjawisk lodowych na zbiorniku włocławskim w dni robocze i wolne od pracy - do 12 godzin, niezależnie od godziny zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,
c) w okresie postoju lodołamaczy w porcie obiektu hydrotechnicznego w okresie od 01.12.2022 r. do 31.03.2023 r., poza okresem prowadzenia akcji lodołamania i poza występowaniem zjawisk lodowych na zbiorniku w dni robocze - do 3 dni roboczych od zgłoszenia,
d) w okresie postoju lodołamaczy w porcie obiektu hydrotechnicznego w okresie od 01.04.2023 r. do 30.11.2023 r. - do 7 dni roboczych od zgłoszenia.
W okresie usuwania awarii Wykonawca zapewni pobyt swoich pracowników poza terenem portu, ponieważ lodołamacze Zamawiającego nie mogą pełnić funkcji mieszkalnej i socjalno-bytowej.
Szczegółowy zakres prac oraz wymagania jakościowe dotyczące zastosowanych materiałów zawierają załączniki do SWZ, w tym Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Warunki realizacji umowy
Terminy realizacji zamówienia do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Informacje dodatkowe
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON 368302575, NIP 5272825616;
- kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.103.2022/ZZWŁ, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.