Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu

Tryb podstawowy
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
tel.71 337 88 42
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WR.ROZ.2810.134.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    21.10.2022 15:00
  • Termin składania ofert
    10.11.2022 09:00
  • Termin otwarcia ofert
    10.11.2022 09:30

Opis przedmiotu zamówienia

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.
  3. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania (części) ze względu na przynależność do jednostki organizacyjnej:
  • Zadanie 1 – siedziba RZGW we Wrocławiu, część administracyjna
  • Zadanie 2 – siedziba RZGW we Wrocławiu, część informatyczna
  • Zadanie 3 –  Zarząd Zlewni we Wrocławiu,
  1. Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

31000000-6 – Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31211000-8 – Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

31300000-9 – Drut i kabel izolowany

31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31530000-0- Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31600000-2 – Sprzęt i aparatura elektryczna

31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria

32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny,  komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32400000-7 – Sieci

  1. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  3. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
  4. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
  5. Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją
    i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
  7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
  8. Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
  9. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
  10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
  11. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
  13. widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
  14. niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
  15. niezgodności dostawy pod względem ilościowym,

Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

  1. Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
  2. W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
  3. Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
  4. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
  5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

 

  1. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW

 

  1. Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
  1. Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
  1. W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.

 

Warunki realizacji umowy

    1. Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru projektowanych postanowień umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
    2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru  projektowanych postanowień umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
    3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
      w §
      9 Wzoru projektowanych postanowień umowy.

Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.

Branże CPV

  • 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
  • 31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe
  • 31300000-9 - Drut i kabel izolowany
  • 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
  • 31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
  • 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
  • 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
  • 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
  • 32400000-7 - Sieci

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 02.11.2022 12:39:21
  • Justyna Rochecka

  • Odpowiedź na pytania Nr 1
  • 02.11.2022 15:13:50
  • Justyna Rochecka

  • Odpowiedź na pytania Nr 2
  • 07.11.2022 14:11:32
  • Justyna Rochecka

  • Odpowiedź na pytania Nr 3 wraz z Formularzami asortymentowo- cenowymi ze ZMIANAMI
  • 08.11.2022 12:13:09
  • Justyna Rochecka

  • Odpowiedź na pytanie Nr 4 wraz z Formularzami asortymentowo- cenowymi ze ZMIANĄ 2
  • 10.11.2022 12:17:13
  • Justyna Rochecka

  • Zamawiający informuje, że Wykonawca: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, złożył w części 1 Formularz Ofertowy wraz z innymi dokumentami na część 1, 2, 3.
  • 10.11.2022 12:18:55
  • Justyna Rochecka

  • Informacja z otwarcia ofert
  • 10.11.2022 13:54:06
  • Justyna Rochecka

  • Informacja z otwarcia ofert- korekta
  • 29.11.2022 14:51:39
  • Justyna Rochecka

  • Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 1
  • 29.11.2022 14:52:01
  • Justyna Rochecka

  • Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 2
  • 29.11.2022 14:52:23
  • Justyna Rochecka

  • Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz. 3
  • 16.12.2022 08:12:37
  • Justyna Rochecka

  • Ogłoszenie o wyniku postępowania w zakresie cz. 1 i 3
  • 23.12.2022 10:06:59
  • Justyna Rochecka

  • Ogłoszenie o wyniku postępowania w zakresie cz. 2

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • Część 1
  • Część 1- Jednostka organizacyjna- RZGW we Wrocławiu, część administracyjna

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Część 2
  • Część 2- Jednostka organizacyjna- RZGW we Wrocławiu, część informatyczna

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • Część 3
  • Część 2- Jednostka organizacyjna- Zarząd Zlewni we Wrocławiu

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry