- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.
- Zamówienie podzielone jest na 3 zadania (części) ze względu na przynależność do jednostki organizacyjnej:
- Zadanie 1 – siedziba RZGW we Wrocławiu, część administracyjna
- Zadanie 2 – siedziba RZGW we Wrocławiu, część informatyczna
- Zadanie 3 – Zarząd Zlewni we Wrocławiu,
- Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31000000-6 – Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31211000-8 – Tablice i skrzynki bezpiecznikowe
31300000-9 – Drut i kabel izolowany
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31530000-0- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31600000-2 – Sprzęt i aparatura elektryczna
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria
32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32400000-7 – Sieci
- WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
- Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
- Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
- Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją
i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
- Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
- Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
- widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
- niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
- niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.
- Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
- W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
- Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
- Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
- Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
- ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
- Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
- Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
- W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.
Warunki realizacji umowy
-
- Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru projektowanych postanowień umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru projektowanych postanowień umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
w § 9 Wzoru projektowanych postanowień umowy.
Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.