Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Remont budynku administracyjno-mieszkalnego, remont przyłącza energetycznego i przyłącza instalacji sanitarnej do budynku Zarządu Zlewni w Augustowie, ul. 29-go Listopada 5

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku

Pułkowa 11
15-143 Białystok
tel.857330326
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    BI.ROZ.2810.82.2022.AC
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    26.10.2022 14:00
  • Termin składania ofert
    10.11.2022 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    10.11.2022 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjno-mieszkalnego, remont przyłącza energetycznego i przyłącza instalacji sanitarnej do budynku Zarządu Zlewni w Augustowie, ul. 29-go Listopada 5.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:

2.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ

2.2. Dokumentacja projektowa – załącznik Nr 6 do SWZ w skład, której wchodzą:

  1. Projekt budowlany
  2. Projekty wykonawcze wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych poszczególnych branż
  3. Dokumenty uzupełniające:
  • Pozwoleniem na budowę Starosty Augustowskiego Nr AB-VII-1.6740.5.2022 z dnia 15.02.2022
  • Pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr Z.5142.121.2021.MUK z dnia 22.12.2021 r

2.3. Przedmiary robót stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

      1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub odbudowie lub remoncie obiektu budowlanego objętego nadzorem Konserwatora Zabytków na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł brutto. UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunków dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

 

b. Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował:

  • minimum jedną osobą pełniącą funkcje kierownika budowy dla całego zadania posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkamiKierownik budowy musi posiadać co najmniej 18 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z Art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710ze zmian.);
  • ­minimum jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót architektonicznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;
  • minimum jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót teletechnicznych, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych bez ograniczeń;
  • ­minimum jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
  • minimum jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

Warunki realizacji umowy

Zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.

Informacje dodatkowe

  1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
  2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
  3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
  4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
  5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
  6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
  7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
  8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
  9. Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
  10. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł

Branże CPV

  • 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 04.11.2022 12:25:24
  • Zamówienia Białystok

  • Zamawiający zmieścił na stronie prowadzonego postępowania zmianę SWZ
  • 10.11.2022 11:12:22
  • Zamówienia Białystok

  • Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
  • 10.11.2022 13:12:12
  • Zamówienia Białystok

  • Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje z otwarcia ofert
  • 14.11.2022 14:40:02
  • Zamówienia Białystok

  • Unieważnienie postępowania

Informacja

Postępowanie unieważnione

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry