Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dostawa mebli na potrzeby RZGW we Wrocławiu

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
tel.(71) 33 78 842
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WR.ROZ.2810.47.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    31.10.2022 10:00
  • Termin składania ofert
    25.11.2022 09:00
  • Termin otwarcia ofert
    25.11.2022 09:30

Opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla pracowników Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

2. Wykaz i szczegółowy opis mebli biurowych:

- fotel biurowy obrotowy- 25 sztuk

  • fotel na metalowej 5-ramiennej podstawie z kółkami jezdnymi
  • funkcja obrotu wokół swojej osi o 360 stopni
  • możliwość swobodnego kołysania się z funkcją blokady oparcia.
  • kółka odpowiednie do powierzchni miękkich (dywanowych) jak i twardych (panele)
  • regulowane na wysokość podłokietniki
  • kąt pochylenia oparcia: 20° do tyłu, 10° do przodu
  • regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego w zakresie min. 85 mm
  • oparcie krzesła profilowane w części lędźwiowej, zbliżone do profilu kręgosłupa
  • tkanina wykonana w 100% z włókna syntetycznego, oparcie posiadające zgrubienie w okolicy odcinka lędźwiowego, posiadająca atest trudnopalności
  • szerokość siedziska min. 490 mm
  • głębokość siedziska min. 440 mm
  • wysokość całkowita fotela min. 1010 mm
  • kolor czarny
  • instrukcja użytkowania w komplecie
  • gwarancja minimum 24 miesiące

- podnóżek ergonomiczy- 10 szt.

  • 3 paski antypoślizgowe
  • regulacja stopnia nachylenia +20/-20°
  • minimalne wymiary (szer., dł., wys.,): 380x300x80 mm
  • metalowa konstrukcja
  • Kolor czarny

II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Miejsce dostawy: Magazyn Główny RZGW Wrocław, ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław
  2. Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, transportu, spedycji, rozładunku wraz z wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez pracowników Zamawiającego oraz wszelkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca. Koszty te uwzględnione są w cenie oferty Wykonawcy stanowiącym integralną część Oferty Wykonawcy, która stanowi Załącznik nr 2 do SWZ
  3. Dostawa będzie zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-14:00 po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego e-mailem, co najmniej 2 dni przez datą dostawy.
  4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób trzecich.
  5. Asortyment musi być nowy, kompletny i sprawny technicznie. Ponadto powinien odpowiadać polskim normom, posiadać wszelkie atesty i certyfikaty i dopuszczenia.
  6. Zamawiający wymaga aby w odbiorze dostawy uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy.
  7. Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu zamówienia zostaną zawarte w protokole odbioru.
  8. Każdy nieprawidłowy, uszkodzony bądź wadliwy towar zostanie zwrócony Wykonawcy co zostanie potwierdzone na sporządzonym protokole reklamacyjnym.
  9. Na dostarczane meble Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne dokumenty wymagane przez prawo.
  10. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt usunąć wynikłe wady przedmiotu zamówienia bez zbędnej zwłoki
  11. Krzesła obrotowe należy dostarczyć do samodzielnego złożenia.
  12. Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 28 grudnia 2022 r.

 

 

 

Warunki realizacji umowy

    1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru projektowanych postanowień umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
    2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru projektowanych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

 

Branże CPV

  • 39100000-3 - Meble
  • 39111100-4 - Siedziska obrotowe
  • 39113700-4 - Podnóżki

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 16.11.2022 15:42:20
  • Justyna Rochecka

  • Zmiana Załącznika Nr 7 do SWZ.
  • 25.11.2022 11:42:25
  • Justyna Rochecka

  • Informacja z otwarcia ofert.
  • 14.12.2022 13:53:23
  • Justyna Rochecka

  • Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
  • 14.12.2022 13:54:39
  • Justyna Rochecka

  • Wybór najkorzystniejszej oferty
  • 04.01.2023 11:32:05
  • Justyna Rochecka

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

KJMK MEBLE SP. Z O.O.

Ul. Gliwicka 189 189
40-859 Katowice

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry