I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla pracowników Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
2. Wykaz i szczegółowy opis mebli biurowych:
- fotel biurowy obrotowy- 25 sztuk
- fotel na metalowej 5-ramiennej podstawie z kółkami jezdnymi
- funkcja obrotu wokół swojej osi o 360 stopni
- możliwość swobodnego kołysania się z funkcją blokady oparcia.
- kółka odpowiednie do powierzchni miękkich (dywanowych) jak i twardych (panele)
- regulowane na wysokość podłokietniki
- kąt pochylenia oparcia: 20° do tyłu, 10° do przodu
- regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego w zakresie min. 85 mm
- oparcie krzesła profilowane w części lędźwiowej, zbliżone do profilu kręgosłupa
- tkanina wykonana w 100% z włókna syntetycznego, oparcie posiadające zgrubienie w okolicy odcinka lędźwiowego, posiadająca atest trudnopalności
- szerokość siedziska min. 490 mm
- głębokość siedziska min. 440 mm
- wysokość całkowita fotela min. 1010 mm
- kolor czarny
- instrukcja użytkowania w komplecie
- gwarancja minimum 24 miesiące
- podnóżek ergonomiczy- 10 szt.
- 3 paski antypoślizgowe
- regulacja stopnia nachylenia +20/-20°
- minimalne wymiary (szer., dł., wys.,): 380x300x80 mm
- metalowa konstrukcja
- Kolor czarny
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Miejsce dostawy: Magazyn Główny RZGW Wrocław, ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław
- Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, transportu, spedycji, rozładunku wraz z wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez pracowników Zamawiającego oraz wszelkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca. Koszty te uwzględnione są w cenie oferty Wykonawcy stanowiącym integralną część Oferty Wykonawcy, która stanowi Załącznik nr 2 do SWZ
- Dostawa będzie zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-14:00 po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego e-mailem, co najmniej 2 dni przez datą dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób trzecich.
- Asortyment musi być nowy, kompletny i sprawny technicznie. Ponadto powinien odpowiadać polskim normom, posiadać wszelkie atesty i certyfikaty i dopuszczenia.
- Zamawiający wymaga aby w odbiorze dostawy uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy.
- Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu zamówienia zostaną zawarte w protokole odbioru.
- Każdy nieprawidłowy, uszkodzony bądź wadliwy towar zostanie zwrócony Wykonawcy co zostanie potwierdzone na sporządzonym protokole reklamacyjnym.
- Na dostarczane meble Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne dokumenty wymagane przez prawo.
- W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt usunąć wynikłe wady przedmiotu zamówienia bez zbędnej zwłoki
- Krzesła obrotowe należy dostarczyć do samodzielnego złożenia.
- Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 28 grudnia 2022 r.
Warunki realizacji umowy
-
- Umowa zostanie zawarta według Wzoru projektowanych postanowień umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru projektowanych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.