Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dokonanie weryfikacji wysokości zgłoszonych w postępowaniu sądowym szkód na podstawie akt postępowań sądowych dotyczących 2 poszkodowanych

Zapytanie ofertowe

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
tel.12 6284303
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    KR.ROZ.2711.51.2023
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    28.02.2023 12:00
  • Termin złożenia oferty
    07.03.2023 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokonanie weryfikacji wysokości zgłoszonych w postępowaniach sądowych szkód na podstawie akt postępowania sądowego Sądu Okręgowego w Krakowie sygn. akt IC 1419/10 oraz Sądu Okręgowego w Kielcach IC 2023/22.

Weryfikacja ma na celu sprawdzenie czy dokumenty złożone przez 2 poszkodowanych w ramach postępowań sądowych uzasadniają wysokość zgłoszonych w tych postępowaniach roszczeń. Efektem weryfikacji jest sporządzenie 2 raportów, odrębnie dla każdego z poszkodowanych.

Przedmiot zamówienia obejmuje weryfikację zgłoszonych szkód w nieruchomościach gruntowych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wraz z częściami składowymi, przynależnościami, ruchomościami (w stosunku do 2 poszkodowanych) oraz weryfikację ksiąg rachunkowych (w stosunku do 1 poszkodowanego).

Źródło danych do sporządzenia raportów stanowią akta postępowań sądowych dotyczące zgłoszonych w postępowaniach szkód. Szczegółowe dane, w formie cyfrowej, niezbędne do dokonania weryfikacji zostaną przekazane Wykonawcy do 2 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi. Każdy z raportów powinien zostać sporządzony w dwóch egzemplarzach, w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiajac nie ustanawia warunków w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiajac nie ustanawia warunków w tym zakresie

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:

w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi (potwierdzone dowodami określającymi,  czy usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa (Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /t.j. dz. U. 2021 poz. 1899/, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego /Dz. U. 2021 poz. 555/ oraz z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych i prawidłowo ukończona) w zakresie sporządzenia operatów szacunkowych wyceny nieruchomości – Wykaz usług - zał. nr 4 do zapytania ofertowego  .

Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Zapewnienia zespołu, który powinien składać się z co najmniej 1 rzeczoznawcy majątkowego do wyceny nieruchomości oraz biegłego rewidenta do weryfikacji ksiąg rachunkowych.
  2. Rzeczoznawcy majątkowi muszą posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 marca 2014 r. w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości i wpisanym do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Majątkowych, prowadzonego przez Ministra Inwestycji i Rozwoju.
  3. Biegły rewident musi posiadać: uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy o biegłych rewidentach oraz być wpisany do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajowa Radę Biegłych Rewidentów.
  4. Zachowania w tajemnicy i nie przekazywania osobom trzecim żadnych informacji uzyskanych przy sporządzaniu sprawozdania, niezależnie od sposobu i formy przekazania tych informacji i ich źródła.
  5. Wskazania przedstawiciela Wykonawcy koordynującego działania pozostałych członków Zespołu oraz występującego w kontaktach z Zamawiającym
  6. Prowadzenia ciągłego nadzoru i kontroli nad realizacją usługi.
  7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu zamówienia, jak za działania i zaniechania własne.
  8. Bieżącego informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi

Obowiązki Wykonawcy po odbiorze przedmiotu zamówienia:

  1. Udzielanie wyjaśnień, dokonywanie sprostowań.
  2. Jednokrotne doprecyzowanie i uzupełnienie w przypadku zgłoszenia zarzutów do dokonanej weryfikacji.

Branże CPV

  • 71319000-7 - Usługi biegłych

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry