Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu pn.: „Konserwacja i naprawa piezometrów na obiektach hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach, z podziałem na 3 części”
część nr 1 - Naprawa i konserwacja systemu piezometrów (odtworzenie piezometrów, naprawa, malowanie, oznaczenie) na zbiorniku Racibórz Dolny i polderze Buków
część nr 2 - Wykonanie nowego piezometru nr 10 oraz remont zamknięć pozostałych piezometrów (10 szt.) zapory czołowej zbiornika Ujazd
część nr 3 - Konserwacja sieci piezometrów na zaporze czołowej zbiornika wodnego Dzierżno Małe".
Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca złoży wykaz robót, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego potwierdzający, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał w tym okresie, co najmniej jedną robotę związaną z naprawą, konserwacją lub wykonaniem nowych piezometrów na obiektach hydrotechnicznych lub budowlanych o wartości nie mniejszej niż:
dla części nr 1 - 10.000,00 zł brutto;
dla części nr 2 – 6.000,00 zł brutto;
dla części nr 3 – 4.000,00 zł brutto.
Warunki realizacji umowy
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Informacje dodatkowe
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część postępowania.
Na kompletną ofertę składa się:
- Formularz oferty – załącznik nr 3;
- Wykaz robót – załącznik nr 4;
- Kosztorys ofertowy (W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający akceptuje kosztorys w wersji uproszczonej).
Osoba wskazana do kontaktu: część nr 1 - Dominik Glenc, tel.: 693 399 591; część nr 2 - Jerzy Lawiński, tel.: 601 980 488; część nr 3 - Łukasz Obrusznik, tel. 603 857 483.
Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia 81.895,07 PLN brutto w tym dla części nr 1 - 49.915,07 PLN brutto, części nr 2 - 19.680,00 PLN brutto, części nr 3 - 12.300,00 PLN brutto.
Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej PGW WP do dnia 25.04.2023 r. do godz. 09:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niedokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.