- Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Łyna poprzez naprawę jazu w km 179+400
- Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających na naprawie jazu, w zakres których wchodzi:
- Ręczne skucie powierzchni betonu zbrojonego,
- Oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych budowli,
- Ręczna reprofilacja powierzchni poziomych konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo polimerową,
- Impregnacja i zabezpieczenie podłoży betonowych systemem ASODUR BI/BS,
- Wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji grawitacyjnej w ścianie z betonu,
- Izolacja powierzchni poziomych poddanych działaniu wody pochodzącej z gruntu,
- Wykonanie iniekcji ciśnieniowej rys mokrych o rozwartości ponad 3 mm.,
- Wykonanie i montaż szandorów.
- Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ oraz w wytycznych wykonania i odbioru prac - załącznik 7 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
- Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).