1. Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie drzew trudnych na terenie ZarząduZlewni w Olsztynie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usunięcie drzew trudnych na terenie działaniaZarządu Zlewni w Olsztynie, które z przyczyn technicznych nie mogą zostać usuniętesiłami własnymi.
2) Zamówienie obejmuje m.in.:
-wycięcie drzew/obcięcie konarów metodą tradycyjną oraz alpinistyczną,
-ścięcie drzew w warunkach szczególnie utrudnionych (bliskie sąsiedztwo: budynków,ogrodzeń, pomostów, linii energetycznej oraz brak bezpośredniego dojazdu),
-pocięcie piłą pnia oraz konarów na odcinki 0,5 – 1,0 m (dogodne do załadunku itransportu),
-transport ściętego drewna na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającegowraz z ułożeniem go w sztaple lub ułożenie w stos w miejscu wycinki w sposóbnieutrudniający prawidłowej eksploatacji działek sąsiednich,
- uporządkowanie terenu po wycince drzew.
3) Szczegółowy zakres zamówienia określony został w szczegółowym opisieprzedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dlawykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
9. Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności
Zamawiającego w rozumieniu Pzp.