-
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 50 szt. defibrylatorów wewnętrznych półautomatycznych AED wraz z wyposażeniem dotykowym tj. szafką wewnętrzną metalową ochronną wraz z zestawem tablic informacyjnych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SWZ,
- Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia - Specyfikacji technicznej defibrylatora i wyposażenia dodatkowego – pkt 5 Formularza Ofertowego. Wybranie opcji „Nie” lub/i niekompletnie wypełniona kolumna „Deklaracja Wykonawcy” może spowodować wezwanie Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub odrzucenie oferty Wykonawcy.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję jakości i rękojmi na defibrylator na min. 3 lata. Nie dopuszcza się gwarancji i rękojmi udzielanych przez inny podmiot niż producent urządzenia.Uwaga: Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego, jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 17 SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się realizację zamówień w zakresie dostawy defibrylatorów AED lub defibrylatorów AED wraz z szafkami wewnętrznymi i zestawem tablic informacyjnych.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższych warunków dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dlawykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
9. Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności
Zamawiającego w rozumieniu Pzp.