Przedmiotem postępowania przetargowego jest wymiana istniejącej armatury upustów dennych Zbiornika Wodnego Chańcza wraz z wymianą napędów i wykonaniem automatyki sterowniczej (AKPiA). Dodatkowo wykonana zostanie rozbudowa istniejącej sieci monitoringu wizyjnego i wewnętrznych instalacji elektrycznych obejmujących dodatkowe punkty poboru energii i punkty oświetleniowe.
Zakres robót obejmuje:
- Wymianę istniejącej armatury na spustach dennych z wymianą napędów i wykonaniem sterowania zdalnego.
- Uzupełnienie istniejącego systemu wizyjnego CCTV.
- Wykonanie systemu zasilenia do wciągarek klap zwrotnych spustów dennych oraz montaż dwóch dodatkowych zestawów podnośników do klap zamontowanych na spustach ø600mm.
- Projekt dodatkowych punktów oświetleniowych oraz zasilających w hali zasuw.
- Wymiana odcinka rurociągu ø400mm zasilającego gospodarstwo rybackie PZW.
Przebudowa spustów dennych oraz przebudowa wewnątrz konstrukcji jazu.
Przebudowie poddane zostaną spusty od S1 do S8 wraz z fragmentem rurociągu ø400 mm wraz z wymianą armatury na nową. Wymienione zostaną zasuwy od strony wody górnej oraz dolnej, w przypadku spustów regulacyjnych S4 i S7 zasuwy odpowiednio nr 7 i 13 poddane zostaną regeneracji. Armatura zmodernizowana podczas budowy elektrowni nie jest objęta niniejszym postepowaniem tj. zasuwy 14 i 15.
Informacje dodatkowe
Wizja lokalna
- Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
- Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
- Wizja lokalna jest obowiązkowa. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 pzp.
- Zamawiający nie wyznacza jednego terminu odbycia wizji lokalnej. Celem odbycia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin odbycia wizji z pracownikami PGW WP. Zamiar odbycia wizji Wykonawca zobowiązany jest zgłosić poprzez platformę zakupową wraz ze wskazaniem proponowanej daty i godziny odbycia wizji. Wykonawca może udać się na miejsce odbycia wizji po potwierdzeniu zaproponowanego terminu przez Zamawiającego, lub – wyznaczeniu innego terminu.
- Celem zapewnienia, by informacje pozyskane podczas wizji lokalnej zostały wykorzystane w toku sporządzenia oferty, Wykonawca może zgłosić chęć odbycia wizji najpóźniej na 48 godz. przed upływem terminu składania ofert, a realizacja wizji może nastąpić najpóźniej w dniu poprzedzającym termin składania ofert.
- Wizja odbędzie się w miejscu planowanych do realizacji robót objętych dokumentacją.
- Obecny na wizji lokalnej pracownik Zamawiającego nie udziela żadnych odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące warunków zamówienia. Rolą pracownika Zamawiającego jest udostępnienie obiektu objętego wizą oraz sporządzenie protokołu z wizji.
- Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji planowanych robót