Część nr 1:
Nazwa: Utrzymanie rzeki Huczwa w km 5+100-11+100
Nadzór Wodny: Hrubieszów
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: gm. Miasto Hrubieszów, pow. hrubieszowski, woj. lubelskie
Kod PKWiU: 42.21.23.0
Część nr 2:
Nazwa: Utrzymanie rzeki Włodawka w km 0+000-4+600, 4+700-6+780, 20+580-22+530, 25+050-31+500
Nadzór Wodny: Włodawa
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: gm. Miasto Włodawa, Włodawa, Stary Brus, Urszulin, pow. włodawski, woj. lubelskie
Kod PKWiU: 42.21.23.0
Zakres prac utrzymaniowych w poszczególnych częściach zamówienia obejmuje głównie dwukrotne mechaniczne i ręczne wykaszanie roślinności ze skarp i dna cieków wraz z wygrabianiem wykoszonej roślinności, ręczne ścinanie krzaków wraz z mechanicznym rozdrabnianiem, odmulenie cieków wraz
z mechanicznym rozplantowaniem, mechaniczne hakowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac związanych z realizacją poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót (Załączniki nr 9.1 – 9.2) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych (Załącznik nr 10), stanowiących załączniki do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.
Za usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace konserwacyjne na ciekach, kanałach, zbiornikach wodnych, wykonanych w ramach jednego kontraktu (nie można łączyć zamówienia o mniejszej wartości), co najmniej o wartości brutto:
Części 1 – 135 000,00 zł,
Części 2 – 80 000,00 zł,
Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie (w szczególności: referencje, protokoły końcowego odbioru robót).
Warunki realizacji umowy
Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 11 do SWZ.
Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.
Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu, jak niżej:
dla części 1 – wadium w wysokości 4 400,00 zł,
dla części 2 – wadium w wysokości 2 600,00 zł.
Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności polegające głównie na:
dwukrotnym mechanicznym i ręcznym wykaszaniu roślinności ze skarp i dna cieków wraz z wygrabianiem wykoszonej roślinności, ręcznym ścinaniu krzaków wraz z mechanicznym rozdrabnianiem, odmuleniu cieków wraz z mechanicznym rozplantowaniem, mechanicznym hakowaniu.