Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem obiektów piętrzących. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części.
Obiekty piętrzące zlokalizowane są na terenie czterech Nadzorów Wodnych:
- Część nr 1– w Nadzorze Wodnym w Ciechanowie,
- Część nr 2 – w Nadzorze Wodnym w Mławie,
- Część nr 3 – w Nadzorze Wodnym w Nidzicy,
- Część nr 4 – w Nadzorze Wodnym w Żurominie.
Miejscami świadczenia usług są:
- Część nr 1 : Nadzór Wodny w Ciechanowie – powiat ciechanowski i płoński,
- Część nr 2 : Nadzór Wodny w Mławie – powiat mławski,
- Część nr 3 : Nadzór Wodny w Nidzicy – powiat nidzicki,
- Część nr 4 : Nadzór Wodny w Żurominie – powiat żuromiński.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
Opisy przedmiotu zamówienia zostały przygotowane oddzielnie dla każdej części, zawierają one informacje dotyczące szczegółowej lokalizacji, zakresu i warunków wykonania zadania wraz wycinkami map poglądowych wskazujące lokalizacje poszczególnych budowli, harmonogram piętrzeń oraz informacją, że wykonawca na każdorazowe wezwanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia zagrożenia, tj. intensywnych opadów deszczu powodujących podtopienia użytków rolnych itp. podejmie działania interwencyjne w czasie do 3 godzin.
Formularze cenowe zostały opracowane oddzielnie dla każdego zadania w danej części.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia wraz z wykonaniem odpowiednich pomiarów, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu oraz przeprowadzenia pomiarów ponosi Wykonawca.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na obsłudze lub bieżącej konserwacji/utrzymaniu/naprawie budowli piętrzących, tj. jazów lub zastawek lub zapór lub stopni z piętrzeniem lub przepustów z piętrzeniem o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby warunek, określony w pkt 7.6.1 SWZ, był spełniony w całości- przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).
Warunki realizacji umowy
Warunki umowy zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
Informacje dodatkowe
-
- Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności związane z utrzymaniem obiektów piętrzących w zakresie opisanym w Opisach przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający postanawia, że:
- Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności,
o których mowa w pkt 4.9, byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, - Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt 4.9,
- Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży do wglądu dowody, z których wynikać będzie zatrudnienie osób wykonujących czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z przepisami o ochronie danych osobowych, - Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów, o których mowa w pkt 4.10.3
w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w punkcie 4.9 SWZ, - Za niedopełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 4.10.3, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności,
- Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt 4.9. Nieprzedstawienie powyższych oświadczeń i dokumentów jest równoznaczne z odstąpieniem Wykonawcy od zawarcia umowy z jego winy.
- Niezależnie od wymogu przedstawienia oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 4.11, Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji Umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających stan zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy zgodny z wymaganiami Zamawiającego i w razie powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do prawdziwości lub aktualności oświadczenia,
o którym mowa powyżej. Wykonawca przedkłada żądane dokumenty w terminie 7 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. - Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 4.9 oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, szczegółowo określono w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; - kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.8.2024/ZZC prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.