Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Utrzymanie obiektów piętrzących na terenie Zarządu Zlewni w Ciechanowie

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zarzecze 13B
03-194 Warszawa
tel.przetargi_warszawa@wody.gov.pl
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    W.ROZ.2710.8.2024/ZZC
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    08.04.2024 13:00
  • Termin składania ofert
    13.05.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    13.05.2024 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem obiektów piętrzących. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części.

Obiekty piętrzące zlokalizowane są na terenie czterech Nadzorów Wodnych:

  1. Część nr 1– w Nadzorze Wodnym w Ciechanowie,
  2. Część nr 2 – w Nadzorze Wodnym w Mławie,
  3. Część nr 3 – w Nadzorze Wodnym w Nidzicy,
  4. Część nr 4 – w Nadzorze Wodnym w Żurominie.

Miejscami świadczenia usług są:

  1. Część nr 1 : Nadzór Wodny w Ciechanowie – powiat ciechanowski i płoński,
  2. Część nr 2 : Nadzór Wodny w Mławie – powiat mławski,
  3. Część nr 3 : Nadzór Wodny w Nidzicy – powiat nidzicki,
  4. Część nr 4 : Nadzór Wodny w Żurominie – powiat żuromiński.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

Opisy przedmiotu zamówienia zostały przygotowane oddzielnie dla każdej części, zawierają one informacje dotyczące szczegółowej lokalizacji, zakresu i warunków wykonania zadania wraz wycinkami map poglądowych wskazujące lokalizacje poszczególnych budowli, harmonogram piętrzeń oraz informacją, że wykonawca na każdorazowe wezwanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia zagrożenia, tj. intensywnych opadów deszczu powodujących podtopienia użytków rolnych itp. podejmie działania interwencyjne w czasie do 3 godzin.

Formularze cenowe zostały opracowane oddzielnie dla każdego zadania w danej części.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia wraz z wykonaniem odpowiednich pomiarów, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu oraz przeprowadzenia pomiarów ponosi Wykonawca.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4:

Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na obsłudze lub bieżącej konserwacji/utrzymaniu/naprawie budowli piętrzących, tj. jazów lub zastawek lub zapór lub stopni z piętrzeniem lub przepustów z piętrzeniem o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga, aby warunek, określony w pkt 7.6.1 SWZ,  był spełniony w całości- przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).

Warunki realizacji umowy

Warunki umowy zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.

Informacje dodatkowe

    1. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności związane z utrzymaniem obiektów piętrzących w zakresie opisanym w Opisach przedmiotu zamówienia.
    2. Zamawiający postanawia, że:
      1. Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności,
        o których mowa w pkt 4.9, byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy,
      2. Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt 4.9,
      3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży do wglądu dowody, z których wynikać będzie zatrudnienie osób wykonujących czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
        z przepisami o ochronie danych osobowych,
      4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów, o których mowa  w pkt 4.10.3
        w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w punkcie 4.9 SWZ,
      5. Za niedopełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 4.10.3, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
    3. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w  pkt 4.9. Nieprzedstawienie powyższych oświadczeń i dokumentów jest równoznaczne z odstąpieniem Wykonawcy od zawarcia umowy z jego winy.
    4. Niezależnie od wymogu przedstawienia oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 4.11, Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji Umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających stan zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy zgodny z wymaganiami Zamawiającego i w razie powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do prawdziwości lub aktualności oświadczenia,
      o którym mowa powyżej. Wykonawca przedkłada żądane dokumenty w terminie 7 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
    5. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 4.9 oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, szczegółowo określono w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
    00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
  2. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.8.2024/ZZC prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
    art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
    z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Branże CPV

  • 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 13.05.2024 10:32:27
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający opublikował informację, o której mowa w art. 222 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
  • 13.05.2024 13:50:50
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający opublikował informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
  • 20.06.2024 13:41:15
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający opublikował informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 3 i 4 postępowania.
  • 11.07.2024 11:46:01
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający opublikował informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1 i 2 postępowania.

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry