1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych RZGW w Białymstoku, z podziałem na części.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 4.1-4.6 do SWZ (4.1 – część 1. zamówienia, 4.2 – część 2. zamówienia, 4.3 – część 3. zamówienia, 4.4 – część 4. zamówienia, 4.5 – część 5. zamówienia, 4.6 – część 6. zamówienia) oraz w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załączniki nr 2.1 – 2.6 do SWZ (2.1 – część 1. zamówienia, 2.2 – część 2. zamówienia, 2.3 – część 3. zamówienia, 2.4 – część 4. zamówienia, 2.5 – część 5. zamówienia, 2.6 – część 6. zamówienia).
2) Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości poszczególnych materiałów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość materiałów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia.
3) Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedzib niżej wskazanych jednostek organizacyjnych Zamawiającego:
- Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku, ul. Pułkowa 11, 15-143 Białystok
- Zarząd Zlewni w Augustowie, ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów
- Zarząd Zlewni w Białymstoku, ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok
- Zarząd Zlewni w Giżycku, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko
- Zarząd Zlewni w Olsztynie, ul. Partyzantów 1/2, 10-522 Olsztyn
- Zarząd Zlewni w Ostrołęce, ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka
4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do wniesienia dostarczonego towaru do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
5) Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż:
Część 1 – 120 000 zł brutto
Część 2 – 30 000 zł brutto
Część 3 – 35 000 zł brutto
Część 4 – 15 000 zł brutto
Część 5 – 30 000 zł brutto
Część 6 – 35 000 zł brutto
Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się realizację zamówień w zakresie dostaw materiałów biurowych.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.