Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części

Tryb podstawowy
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
tel.(65) 547 61 30
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    V.ROZ.2710.51.2024
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    22.07.2024 10:00
  • Termin składania ofert
    13.08.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    13.08.2024 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający, na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie, jednak nie później niż 5 dni przed upływem terminu składania ofert. Osobami wskazanymi do kontaktu w zakresie wizji terenowej są:

Kierownik  Nadzoru Wodnego w Kłodzku - Pan Marek Źródłowski - tel. kontaktowy 606 950 928.

          Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert. Dowód przeprowadzenia wizji lokalnej stanowi dołączenie do oferty potwierdzonego przez Zamawiającego dokumentu zgodnego w treści z Załącznikiem Nr 12 do SWZ.

          Oferty Wykonawców, którzy nie wzięli udziału w wizji lokalnej zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

 

 

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

 

Część 1 - Remont umocnień koryta potoku na wysokości zabudowań m. Gajnik Nr 8-9

Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejącej zabudowy regulacyjnej potoku Cieszyna w formie murów regulacyjnych i narzutów kamiennych na wysokości budynku nr 8 na terenie zabudowanym miejscowości Gajnik.

W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:

• wycinkę i karczowanie drzew,

• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,

• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,

• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

Prace realizowane będą odcinkowo w korycie potoku Cieszyna w km 2+000 – 2+500 na terenie miejscowości Gajnik na odcinku o długości łącznej około 41,0 mb na działce nr 114, obręb 0005 Gajnik, gmina Międzylesie, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.

Część 2 - Udrożnienie i remont umocnień brzegowych koryta potoku Jaśnica w m. Wojbórz

Przedmiotowe zadanie ma na celu zmniejszenie zagrożenia powodziowego na terenie zabudowy mieszkalnej poprzez przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Jaśnica na terenie miejscowości Wojbórz, gmina Kłodzko. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:

• wycinkę i karczowanie drzew,

• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,

• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego.

Prace realizowane będą odcinkowo w korycie potoku Jaśnica w km 3+570 – 3+690 na terenie miejscowości Wojbórz o łącznej długości około 120,0 mb, na działce nr 14, obręb 0033 Wojbórz, gmina Kłodzko, powiat kłodzki, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.

Część 3 - Remont murów regulacyjnych w potoku Jodłownik na wys. ul. Śląskiej w m. Kłodzko

Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie odcinkowego remontu zniszczonych ubezpieczeń prawego brzegu potoku Jodłownik w formie murów regulacyjnych.

Dla realizacji powyższego celu projekt przewiduje:

• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej.

Prace realizowane będą w korycie potoku Jodłownik, na odcinku o łącznej długości około 102,0 mb w km 0+205 – 0+310 w miejscowości Kłodzko, na działce nr 10, obręb 0007 Zacisze, m. Kłodzko, gm. Kłodzko, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Cześć 4 - Remont muru regulacyjnego w m. Niwa przy drodze powiatowej

Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń brzegowych potoku Cicha w formie murów regulacyjnych na terenie zabudowanym wsi Niwa. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:

• wycinkę i karczowanie drzew,

• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,

• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,

• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

 

Część 5 - Udrożnienie koryta rzeki Ścinawka w m. Tłumaczów oraz remont umocnień

Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejącej zabudowy regulacyjnej rzeki Ścinawka w formie murów regulacyjnych i narzutów kamiennych na wysokości budynku nr 54 (okolice obiektu mostowego) w miejscowości Tłumaczów oraz zmniejszenie zagrożenia powodziowego na terenie zabudowy mieszkalnej poprzez przywrócenie drożności i przepustowości koryta rzeki.

W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:

• wycinkę i karczowanie drzew,

• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,

• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach rzeki w okolicy obiektu mostowego,

• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,

• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

Prace realizowane będą odcinkowo w korycie rzeki Ścinawka w km 24+900 – 25+000 na terenie miejscowości Tłumaczów na odcinku o długości łącznej około 60,0 mb na działce nr 816/2, obręb 0011 Tłumaczów, gm. Radków, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.

Prace realizowane będą odcinkowo w korycie potoku Cicha w km 7+700 – 7+800 na terenie miejscowości Niwa na odcinku o długości łącznej około 60,0 mb, na działce nr 303, obręb 0004 Niwa, m. Niwa, gm. Szczytna, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.

 

Część 6 - Roboty konserwacyjne czaszy zbiornika p. pow. w Międzygórzu wraz z przywróceniem właściwego przekroju poprzecznego koryta pot. Wilczka  oraz  remont istniejących ubezpieczeń brzegowych w jego obrębie

Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie robót konserwacyjnych czaszy zbiornika p.pow w Międzygórzu, przywrócenie właściwego przekroju poprzecznego koryta pot. Wilczka oraz remont istniejących ubezpieczeń brzegowych w jego obrębie.

Dla realizacji powyższego celu projekt przewiduje:

• remont wraz z odtworzeniem zniszczonej zabudowy regulacyjnej (mury betonowe

z okładziną kamienną, remont uszkodzonego bystrza),

• plantowanie terenu czaszy zbiornika, skorygowanie spadków terenu,

• zagospodarowanie terenu po zakończeniu prac,

• obsiew terenu mieszanką traw.

Prace realizowane będą na terenie czaszy suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Międzygórzu, na działce nr 1277/2 - obręb 0011 Międzygórze, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.

                       

                 GWARANCJA:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w Części zamówienia nr 1, 3, 4, 5 oraz 6 objęty był gwarancją wynoszącą 36 miesięcy.

 

Prace dot. przedmiotowych robót remontowo - konserwacyjnych należy prowadzić zgodnie z „Katalogiem dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych”.

 

Wykonawca podczas realizacji zadania zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru przyrodniczego. Nadzór przyrodniczy prowadzony będzie przez osobę posiadającą wykształcenie w kierunku przyrodniczym – biologia, ochrona środowiska, kształtowanie środowiska, zarządzanie środowiskiem, ekologia lub pokrewne. Nadzór przyrodniczy powinien być prowadzony w sposób ciągły, poprzez co najmniej czterokrotny całodniowy nadzór prac (przed rozpoczęciem prac (1 dzień), w trakcie realizacji (co najmniej 2 dni) oraz po zakończeniu prac (1 dzień) oraz przeszkolenie osób wykonujących prace w zakresie postępowania podczas ich realizacji. Z każdej wizyty winna być sporządzona karta czynności nadzoru przyrodniczego, potwierdzona podpisem osoby posiadającej ww. wskazane wyksztalcenie, biorącej udział w nadzorze przyrodniczym wraz z dokumentacją fotograficzną. Po zakończeniu realizacji robót osoba pełniąca Nadzór przyrodniczy opracuje sprawozdania/raportu z nadzoru przyrodniczego.

 

Wykonawca/Nadzór przyrodniczy ma obowiązek zapoznania się z następującymi publikacjami:

  • Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania - link:  https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
  • Dobre praktyki utrzymania rzek - link:

https://straznicy.wwf.pl/dobre-praktyki-utrzymania-rzek/

  • Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych - link:

https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod-powierzchniowych/

 

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

 Dla wszystkich części zamówienia:

W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia obejmujące roboty budowlane, polegające na:

- odtworzeniu elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej - muru regulacyjnego;

- wykonaniu prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta rzek/potoków;

- zahamowaniu degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów;

- remoncie ubezpieczeń brzegowych;

w rozumieniu przedmiotu niniejszego zamówienia, bez względu na ilość części, na które przewiduje złożyć ofertę.

 

Dla części nr 1, 3, 4, 5 oraz 6 zamówienia:

Wykonawca winien dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą następujące wymagania:

- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił minimum jeden raz funkcję kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu budowy, przebudowy, remontu budowli hydrotechnicznych;

- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia;

- jest zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa w tym ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Warunki realizacji umowy

  1. Umowa dla każdej części zamówienia zostanie zawarta według projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ.

 

Informacje dodatkowe

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawcę, na podstawie:
    1. art.108 ust. 1 ustawy Pzp;
    2. następujących okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1. Art. 109 ust. 1 pkt 4) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; 2.2. Art. 109 ust. 1 pkt 5) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów; 2.3. Art. 109 ust. 1 pkt 7) który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady; 2.4. Art. 109 ust. 1 pkt 8) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych.

Zgodnie z USTAWĄ z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 15 kwietnia 2022 r.
Poz. 835 - Art. 7. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, przedmiotowej ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1., powyżej.

Branże CPV

  • 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 13.08.2024 10:34:15
  • Justyna Szawelska

  • Zamawiający na stronie postępowania zamieścił pismo "INFORMACJĘ O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ
    NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA"
  • 13.08.2024 11:50:43
  • Justyna Szawelska

  • Zamawiający na stronie postępowania zamieścił pismo "INFORMACJĘ Z OTWARCIA OFERT"
  • 02.09.2024 14:03:08
  • Justyna Szawelska

  • Zamawiający na stronie postępowania zamieścił pismo "Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cz.3, 4, 5 i 6
    unieważnieniu postępowania cz. 1 i 2"
  • 02.09.2024 18:16:15
  • Justyna Szawelska

  • Unieważniono Cz.1 postępowania w dniu 02.09.2024r.
  • 25.09.2024 14:16:21
  • Justyna Szawelska

  • INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01
  • 25.09.2024 14:17:23
  • Justyna Szawelska

  • Cz.3 - INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01
  • 25.09.2024 14:17:52
  • Justyna Szawelska

  • Cz.4 - INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01
  • 25.09.2024 14:18:16
  • Justyna Szawelska

  • Cz.5 - INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01
  • 25.09.2024 14:18:39
  • Justyna Szawelska

  • Cz.6 - INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01
  • 25.09.2024 14:20:06
  • Justyna Szawelska

  • INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA dla cz. 3, 4, 5, 6 i UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA w cz. 1 i 2 - Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Nadzoru Wodnego Kłodzko z podziałem na części - 2024/BZP 00516227/01

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Część 1. Remont umocnień koryta potoku na wysokości zabudowań m. Gajnik Nr 8-9

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Część 2 - Udrożnienie i remont umocnień brzegowych koryta potoku Jaśnica w m. Wojbórz

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Część 3 - Remont murów regulacyjnych w potoku Jodłownik na wys. ul. Śląskiej w m. Kłodzko

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Cześć 4 - Remont muru regulacyjnego w m. Niwa przy drodze powiatowej

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Część 5 - Udrożnienie koryta rzeki Ścinawka w m. Tłumaczów oraz remont umocnień

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • V.ROZ.2710.51.2024
  • Część 6 - Roboty konserwacyjne czaszy zbiornika p. pow. w Międzygórzu wraz z przywróceniem właściwego przekroju poprzecznego koryta pot. Wilczka oraz remont istniejących ubezpieczeń brzegowych w jego obrębie

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry