- Przedmiotem zamówienia jest: Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Guber poprzez naprawę jazu SALPIK w km 82+300.
- Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających na naprawie jazu, w zakres których wchodzi:
- oczyszczenie żelbetowego korpusu budowli i uzupełnienie ubytków w licu powierzchni betonowych
- zabezpieczenie ubytków w antykorozyjnych elementach stalowych; zabezpieczenie elementów stalowych farba antykorozyjną
- oczyszczenie z nanosu i roślinności elementów umocnień ponuru i poszuru
- dostawa i montaż pomostu roboczego jazu wraz ze schodami zejścia na pomost roboczy,
- dostawa i montaż łat wodowskazowych wraz z geodezyjnym ich wytyczeniem
- dostawa i montaż barierek ochronnych wokół jazu
- dostawa i montaż mechanizmu napędowego zamknięć
- oczyszczenie kanału dopływowego od strony wody górnej
- oczyszczenie i drobne naprawy wylotu rurociągu z kanału odpływowego jazu.
- Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ oraz w wytycznych wykonania i odbioru prac - załącznik 7 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.