Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20217,Roboty-budowlane-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Sandomierzu-etap-III-Roboty-budowla.html
12.11.2024, 04:49

Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap III (Roboty budowlane i konserwacyjne w obrębie zbiornika wodnego Szymanowice)

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
tel.126284354
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    K.ROZ.2710.85.2024
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    07.08.2024 10:00
  • Termin składania ofert
    26.08.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    26.08.2024 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap III (Roboty budowlane i konserwacyjne w obrębie zbiornika wodnego  Szymanowice). Zamówienie składa się z jednej części. 

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty, polegające na robotach budowalnych i konserwacyjnych na obiektach hydrotechnicznych (zbiorniki wodne, pompownie, stopnie wodne itp.) o wartości nie niższej niż 70 000,00 brutto.

Wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane i skieruje ją do realizacji zamówienia, tj. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych lub uprawniania melioracyjne lub konstrukcyjno-budowlane w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełnić funkcję kierownika robót i zostanie skierowana do realizacji przedmiotu umowy. Osoba odpowiedzialna za kierowanie robotą budowlaną musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego i być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, - jak również osoba skierowana do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła samodzielną funkcję techniczną (inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót) na co najmniej 1 robocie w zakresie robót budowalnych i konserwacyjnych na obiektach hydrotechnicznych (zbiorniki wodne, pompownie, stopnie wodne itp.)

Informacje dodatkowe

Prace należy prowadzić zgodnie z „Katalogiem dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowychPonadto Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z następującymi publikacjami:

Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania

https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych

  • Dobre praktyki utrzymania rzek

https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf

  • Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych

https://www.wody.gov.pl/images/Aktualnosci/foto/renaturyzacjaKPRWP/Podrecznik_renaturyzacji.pdf 

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru przyrodniczego przez cały okres realizacji zamówienia.

           Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

           Warunki rękojmi:

Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum
24 miesięcy.
Wykonawca może zaoferować okres rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres udzielanej rękojmi”. Maksymalny okres rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym, tj. Zarządem Zlewni w Sandomierzu w dni robocze w godz. 8:00–14:00, tel. 18 833 40 41 , 15 832 27 97, e-mail: zz-sandomierz@wody.gov.pl

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane. W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu umowy w określonym zakresie podwykonawcom, Wykonawca za ich działania i zaniechania odpowiada tak jak za własne działania i zaniechania. Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ – Wzór umowy.Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą poniżej wskazane czynności:

- pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,      - pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ – Wzór umowy w § 8.

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsatwie umowy opracę osób wykonujących czynności robót. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.  W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności. Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:

  1.      oświadczenia zatrudnionego pracownika,
  2.      oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
  3.      poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika

- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

     Rozpoczęcie robót od dnia protokolarnego przekazaniu terenu budowy (prace związane z         oczyszczeniem odcinków brzegów kanału oraz zabudową nor bobrowych nie wcześniej niż po 15   sierpnia 2024r)

   Zakończenie: 3 miesięcy dni od przekazania terenu budowy – zgodnie z  Załącznik Nr 1 do SWZ -  Wzór umowy.

Branże CPV

  • 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 20.08.2024 15:41:46
  • Piotr Szostak

  • Dzień dobry,
    informuję, że Zamawiający zamieścił odpowiedź na pytanie oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w zakresie zał. nr 4 do SWZ (Formularz oferty w pkt. 1B)
  • 20.08.2024 15:42:36
  • Piotr Szostak

  • Zamawiający zamieścił nowy obowiązujący formularz oferty (zał. nr 4 do SWZ)
  • 20.08.2024 15:44:23
  • Piotr Szostak

  • Zamawiający zmienił termin składania ofert.
  • 26.08.2024 13:46:55
  • Piotr Szostak

  • Dzień dobry,
    informuję że Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert.

    Z poważaniem,
    Piotr Szostak
  • 02.09.2024 14:35:20
  • Piotr Szostak

  • Informuję, że Zamawiający zamieścił informację i wyborze najkorzystniejszej oferty.
    Z poważaniem,
    Piotr Szostak

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.