Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami dla RZGW Kraków i podległych jednostek

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
tel.+126284303
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Otwarcie ofert
  • Numer postępowania
    K.ROZ.2710.84.2024
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    22.08.2024 10:00
  • Termin składania ofert
    23.09.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    23.09.2024 11:00
  • Zgłoś udział w postępowaniu

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych
z akcesoriami na
potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie i podległych jednostek.

 

Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części

 

  • Część I – siedziba RZGW w Krakowie,
  • Część II – Zarząd Zlewni w Kielcach,
  • Część III – Zarząd Zlewni w Krakowie,
  • Część IV – Zarząd Zlewni w Nowym Sączu,
  • Część V – Zarząd Zlewni w Sandomierzu,
  • Część VI – Zarząd Zlewni w Żywcu

Zasady realizacji zamówienia:

  1. Zamówienie zostanie realizowane w częściach, jednak w nie więcej niż w dwóch dostawach do jednej lokalizacji Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
  2. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku.
  3. Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych materiałów (asortymentu) do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
  6. Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
  7. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
  8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
  9. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania.
  10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu       w przypadku stwierdzenia:
    1. widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
    2. niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
    3. niezgodności dostawy pod względem ilościowym,

Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

  1. Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w protokole odbioru.
  2. W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
  3. W przypadku asortymentu względem którego producent określił datę przydatności, pozostały okres po dostawie nie może być krótszy niż 75% przewidzianego łącznego okresu.
  4. Dostarczony asortyment musi posiadać stosowne certyfikaty, dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska dopuszczającego go do użytku na terenie UE.

Branże CPV

  • 16800000-3 - Części maszyn używanych w rolnictwie i leśnictwie
  • 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
  • 42675100-9 - Części pił łańcuchowych
  • 43132300-0 - Wiertła
  • 44510000-8 - Narzędzia
  • 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
  • 44511500-0 - Piły ręczne
  • 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

Informacja

Nie można wziąć udziału w postępowaniu. Minęły terminy przystąpienia.

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry