Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą części oraz napraw samochodów i innych pojazdów służbowych, będących w dyspozycji PGW WP Zarząd Zlewni w Kaliszu

Przetarg nieograniczony
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Chlebowa 4/8
61-003 Poznań
tel.618567795
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    ROZ.2810.51.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    01.07.2020 14:20
  • Termin składania ofert
    10.07.2020 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    10.07.2020 12:30

Opis przedmiotu zamówienia

 Ofertę zawierającą formularz oferty (i pozostałe wymagane dokumenty i oświadczenia ofertowe), składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (papierowej - dotyczy wszystkich części zamówienia)!

OFERT W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU NIE SKŁADA SIĘ W SPOSÓB ELEKTRONICZNY!

 

Część nr 1

Przedmiotem zamówienia jest:

 „Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą części oraz napraw samochodów i innych pojazdów służbowych, będących w dyspozycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni        w Kaliszu” – będących na wyposażeniu Nadzoru Wodnego w Kaliszu (al. Wojska Polskiego 185/51)

Wykaz pojazdów służbowych:

1. Citroen Berlingo, nr rej. PK2586K , rok produkcji 2008 poj. silnika 1.4

2. Citroen Berlingo nr rej. PK2584K , rok produkcji 2005 poj. silnika 1.6

3. Przyczepa lekka WIOLA nr rej. PK99948, rok produkcji 2013

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej jednym punktem serwisowym do którego Zamawiający będzie mógł kierować samochody, a którego odległość liczona na podstawie strony https://www.google.pl/maps/ wyniesie nie więcej niż: 30 km od lokalizacji serwisu do lokalizacji Nadzoru Wodnego w Kaliszu, tj. ul. Wojska Polskiego 185/51, 62-800 Kalisz

CPV:      50112100-4 usługa w zakresie napraw samochodów

                34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

1. Zakres usług obejmuje w szczególności.:

  1. Wykonywanie badań technicznych;
  2. Roczne okresowe przeglądy pojazdów (wymiana oleju, filtrów, wymiana płynów eksploatacyjnych, klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.);
  3. Wykonywanie napraw wynikających z przeglądów;
  4. Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;
  5. Wykonywanie napraw głównych i bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych;
  6. Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z montażem (klocki hamulcowe, tarcze, oleje, filtry i inne części);
  7. Serwis ogumienia;
  8. Prace blacharsko-lakiernicze;
  9. Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji;

2. Wymagania dotyczące terminów wykonania usługi:

  1. Przeglądy okresowe z wymianą filtrów – czas wykonania 1 dzień roboczy,
  2. naprawa typu: wymiana klocków hamulcowych, tłumika czy regulacja układu zapłonowego, wymiana rozrządu – czas wykonania do 2 dni roboczych od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych,
  3. naprawa lub remont typu: remont silnika, naprawa zawieszenia z wymianą amortyzatorów, wymiana drążków kierowniczych, stabilizatorów, itp. – czas wykonania do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych,
  4. naprawy blacharsko lakiernicze – czas naprawy w możliwie najkrótszym terminie od 3 do 21 dni roboczych (w zależności od wielkości szkody) od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych.

                 

                Wykonawca zobowiązany jest zamówić części zamienne niezwłocznie po zaakceptowaniu kosztorysu       przez Zamawiającego.

3. Opłaty za badania techniczne samochodów służbowych pobierane będą według obowiązującego, na dzień wykonania badania cennika ogłoszonego Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz przeprowadzeniem badań technicznych pojazdów, a także zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu – Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców

4.    Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie oryginalnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w zał. nr 1 (bądź zamienników po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

        Zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe nakładu pracy (roboczogodzina), na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria wyszczególnione w formularzu – kosztorysie ofertowym -        obowiązują w całym okresie realizacji umowy.

        Zamawiający wymaga, aby cena części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, była zgodna z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. podpisania protokołu odbioru samochodu, jednakże nie większa niż średnie ceny rynkowe. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązującego Wykonawcy cennika usług, części, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji. Wykonawca nie może naliczać marży do zakupionych części   i materiałów eksploatacyjnych.

        Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu każdorazowo przed wykonaniem usługi kosztorys z zakresem prac do wykonania, obejmujący ceny części oryginalnych, materiały eksploatacyjne i robociznę (nakład i stawkę), na adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostarczenia pojazdu przez Zamawiającego.

        Na koszt naprawy składają się koszty wszystkich niezbędnych do wykonania prac materiałów eksploatacyjnych/części zamiennych niezbędnych do wykonania prac oraz koszty robocizny zawarte w Ofercie Wykonawcy.

        Jeżeli w toku wykonywania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić ze Zleceniodawcą przed ich wykonaniem  zakres zmian oraz określić koszty czynności przekraczających uzgodniony zakres.

        Za wykonanie każdego zlecenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie zakresu prac ujętych w kosztorysie zaakceptowanym przez Zamawiającego.

5.    Wykonawca powinien dysponować oprogramowaniem serwisowym/katalogami zawierającymi normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów, wg którego będzie rozliczał naprawy. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu czynności naprawy do stosowania norm czasowych dla poszczególnych marek pojazdów. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu katalogów norm czasowych.

6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił odebranie unieruchomionego pojazdu niezwłocznie od zgłoszenia e-mailowego/telefonicznego przez Zamawiającego. Transport pojazdu jest dopuszczalny tylko samochodem specjalistycznym (lawetą).

7.    Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i książki przeglądów okresowych” dla każdego samochodu.

8.    W ramach napraw: mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa, serwisu ogumienia i klimatyzacji należy:

  1. Ustalić podzespoły podlegające wymianie,
  2. Poinformować o kosztach napraw
  3. Usunąć uszkodzenia,
  4. Uruchomić pojazd i sprawdzić prawidłowość pracy,
  5. Wykonać ewentualne regulacje.

9.    Okres gwarancji:

  1. Na wykonane naprawy – co najmniej 3 miesiące (zadeklarowanie okresu udzielonej gwarancji wynika z formularza oferty),
  2. Na użyte do wykonania naprawy części – zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części.

Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady.

10. Rozliczenie     napraw     wynikłych      ze     zdarzenia     losowego     objętego     odrębną   umową  ubezpieczenia   Zamawiającego  nastąpi  na  podstawie   kosztorysu  powypadkowego Wykonawcy  uzgodnionego  z Zamawiającym i  ubezpieczycielem.  Wykonawca  dokona  rozliczenia  naprawy bezpośrednio z Zamawiającym.

11. W     przypadku   samochodów     nowo    zakupionych    w    trakcie  trwania     umowy  zakres usług i dostaw dotyczy elementów nie objętych gwarancją producenta pojazdu.

12. Wykonawca nie  ma  prawa  posługiwania  się  podwykonawcami, przy   realizowaniu tych części zamówienia, co  do  których  nie  zastrzegł w swojej ofercie powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 13.

13. W przypadku zaistnienia napraw lub badań do których wykonania Wykonawca nie posiada specjalistycznego wyposażenia w zakresie poszczególnych marek samochodów, Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców specjalizujących się w danej marce pojazdu lub w danej technologii wykonania. W takim przypadku za zgodą Zamawiającego może być zlecona naprawa lub badanie u danego podwykonawcy. Rozliczenie naprawy nastąpi na podstawie faktury VAT Wykonawcy bez stosowania składników faktury dotyczących ilości roboczogodzin, stawki za 1 roboczogodzinę itd. Wykonawca w rozliczeniu z Zamawiającym nie może stosować dodatkowych składników wynagrodzenia powodujących zwiększenie wartości wykonanej usługi przez podwykonawcę.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów i innych pojazdów służbowych, które zostaną poddane badaniom technicznym, przeglądom, naprawom i konserwacjom. Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej.

15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy od momentu ich dostarczenia do stacji obsługi do momentu odbioru przez Zamawiającego.

Ilość i wartość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie obowiązywania umowy   z Zamawiającym wynikać będzie tylko z faktycznych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez Zamawiającego do wysokości limitów środków finansowych Zamawiającego przewidzianych do realizacji niniejszej umowy. Wykonanie usługi przez Wykonawcę odbywać się będzie po złożeniu dyspozycji Zamawiającego.

Szczegółowy zakres, rodzaj i warunki prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiące cz. II niniejszej SIWZ i w projekcie umowy.

UWAGA !!!

Zamawiający zgodnie z wymaganiami pkt 13 SIWZ nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040).

 

Część nr 2

Przedmiotem zamówienia jest:

 

„Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą części oraz napraw samochodów i innych pojazdów służbowych, będących w dyspozycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kaliszu” – będących na wyposażeniu Nadzoru Wodnego w Kaliszu (al. Wojska Polskiego 185/51)

Wykaz pojazdów służbowych:

1. Ciągnik URSUS C360 nr rej. PK5759, rok produkcji 1992, poj. silnika

2. TEKNAMOTOR SKORPION 120 nr rej. PK98060, rok produkcji 2008

3. Przyczepa ciężarowa rolnicza ZASTAL T058/5, nr rej. PK98061 , rok produkcji 1991

 

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej jednym punktem serwisowym do którego Zamawiający będzie mógł kierować samochody, a którego odległość liczona na podstawie strony https://www.google.pl/maps/ wyniesie nie więcej niż:

 

 

30 km od lokalizacji serwisu do lokalizacji Nadzoru Wodnego w Kaliszu

tj. ul. Wojska Polskiego 185/51, 62-800 Kalisz

 

 

CPV:      50112100-4 usługa w zakresie napraw samochodów

                34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

 

 

4. Zakres usług obejmuje w szczególności.:

  1. Wykonywanie badań technicznych;
  2. Roczne okresowe przeglądy pojazdów (wymiana oleju, filtrów, wymiana płynów eksploatacyjnych, klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.);
  3. Wykonywanie napraw wynikających z przeglądów;
  4. Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;
  5. Wykonywanie napraw głównych i bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych;
  6. Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz       z montażem (klocki hamulcowe, tarcze, oleje, filtry i inne części);
  7. Serwis ogumienia;
  8. Prace blacharsko-lakiernicze;
  9. Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji;

 

5. Wymagania dotyczące terminów wykonania usługi:

  1. Przeglądy okresowe z wymianą filtrów – czas wykonania 1 dzień roboczy,
  2. naprawa typu: wymiana klocków hamulcowych, tłumika czy regulacja układu zapłonowego, wymiana rozrządu – czas wykonania do 2 dni roboczych od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych,
  3. naprawa lub remont typu: remont silnika, naprawa zawieszenia z wymianą amortyzatorów, wymiana drążków kierowniczych, stabilizatorów, itp. – czas wykonania do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych,
  4. naprawy blacharsko lakiernicze – czas naprawy w możliwie najkrótszym terminie od 3 do 21 dni roboczych (w zależności od wielkości szkody) od momentu dostarczenia do warsztatu części zamiennych.

                 

                Wykonawca zobowiązany jest zamówić części zamienne niezwłocznie po zaakceptowaniu kosztorysu       przez Zamawiającego.

 

 

6. Opłaty za badania techniczne samochodów służbowych pobierane będą według obowiązującego, na dzień wykonania badania cennika ogłoszonego Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz przeprowadzeniem badań technicznych pojazdów, a także zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu – Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców.

7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie oryginalnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w zał. nr 1 (bądź zamienników po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

        Zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe nakładu pracy (roboczogodzina), na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria wyszczególnione w formularzu – kosztorysie ofertowym -        obowiązują w całym okresie realizacji umowy.

 

        Zamawiający wymaga, aby cena części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, była zgodna z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. podpisania protokołu odbioru samochodu, jednakże nie większa niż średnie ceny rynkowe. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązującego Wykonawcy cennika usług, części, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji. Wykonawca nie może naliczać marży do zakupionych części                    i materiałów eksploatacyjnych.

 

        Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu każdorazowo przed wykonaniem usługi kosztorys z zakresem prac do wykonania, obejmujący ceny części oryginalnych, materiały eksploatacyjne i robociznę (nakład i stawkę), na adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego  w terminie do 2 dni od daty dostarczenia pojazdu przez Zamawiającego.

       

        Na koszt naprawy składają się koszty wszystkich niezbędnych do wykonania prac materiałów eksploatacyjnych/części zamiennych niezbędnych do wykonania prac oraz koszty robocizny zawarte w Ofercie Wykonawcy.

 

        Jeżeli w toku wykonywania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić ze Zleceniodawcą przed ich wykonaniem  zakres zmian oraz określić koszty czynności przekraczających uzgodniony zakres.

 

        Za wykonanie każdego zlecenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie zakresu prac ujętych w kosztorysie zaakceptowanym przez Zamawiającego.

 

8.    Wykonawca powinien dysponować oprogramowaniem serwisowym/katalogami zawierającymi normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów, wg którego będzie rozliczał naprawy. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu czynności naprawy do stosowania norm czasowych dla poszczególnych marek pojazdów. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu katalogów norm czasowych.

 

9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił odebranie unieruchomionego pojazdu niezwłocznie od zgłoszenia e-mailowego/telefonicznego przez Zamawiającego. Transport pojazdu jest dopuszczalny tylko samochodem specjalistycznym (lawetą).

 

10. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i książki przeglądów okresowych” dla każdego samochodu.

 

11. W ramach napraw: mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa, serwisu ogumienia  i klimatyzacji należy:

  1. Ustalić podzespoły podlegające wymianie,
  2. Poinformować o kosztach napraw
  3. Usunąć uszkodzenia,
  4. Uruchomić pojazd i sprawdzić prawidłowość pracy,
  5. Wykonać ewentualne regulacje.

 

12. Okres gwarancji:

  1. Na wykonane naprawy – co najmniej 3 miesiące (zadeklarowanie okresu udzielonej gwarancji wynika z formularza oferty),
  2. Na użyte do wykonania naprawy części – zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części.

Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady.

 

13. Rozliczenie     napraw     wynikłych      ze     zdarzenia     losowego     objętego     odrębną                  umową  ubezpieczenia   Zamawiającego  nastąpi  na  podstawie   kosztorysu  powypadkowego Wykonawcy  uzgodnionego  z Zamawiającym i  ubezpieczycielem.  Wykonawca  dokona  rozliczenia  naprawy bezpośrednio z Zamawiającym.

 

14. W     przypadku   samochodów     nowo    zakupionych    w    trakcie  trwania     umowy  zakres usług i dostaw dotyczy elementów nie objętych gwarancją producenta pojazdu.

 

15. Wykonawca nie  ma  prawa  posługiwania  się  podwykonawcami, przy   realizowaniu tych części zamówienia, co  do  których  nie  zastrzegł w swojej ofercie powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 13.

 

16. W przypadku zaistnienia napraw lub badań do których wykonania Wykonawca nie posiada specjalistycznego wyposażenia w zakresie poszczególnych marek samochodów, Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców specjalizujących się w danej marce pojazdu lub w danej technologii wykonania. W takim przypadku za zgodą Zamawiającego może być zlecona naprawa lub badanie u danego podwykonawcy. Rozliczenie naprawy nastąpi na podstawie faktury VAT Wykonawcy bez stosowania składników faktury dotyczących ilości roboczogodzin, stawki za 1 roboczogodzinę itd. Wykonawca w rozliczeniu z Zamawiającym nie może stosować dodatkowych składników wynagrodzenia powodujących zwiększenie wartości wykonanej usługi przez podwykonawcę.

 

17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów i innych pojazdów służbowych, które zostaną poddane badaniom technicznym, przeglądom, naprawom i konserwacjom. Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej.

 

18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy od momentu ich dostarczenia do stacji obsługi do momentu odbioru przez Zamawiającego.

 

 

Ilość i wartość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie obowiązywania umowy z Zamawiającym wynikać będzie tylko z faktycznych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez Zamawiającego do wysokości limitów środków finansowych Zamawiającego przewidzianych do realizacji niniejszej umowy. Wykonanie usługi przez Wykonawcę odbywać się będzie po złożeniu dyspozycji Zamawiającego.

 

Szczegółowy zakres, rodzaj i warunki prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiące cz. II niniejszej SIWZ i w projekcie umowy.

 

UWAGA !!!

Zamawiający zgodnie z wymaganiami pkt 13 SIWZ nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040).

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

  1. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się, że będzie dysponował warsztatem zlokalizowanym w budynku i wyposażonym minimum w:
  1. stanowisko umożliwiające naprawę pojazdu, wyposażone w podnośnik do 3,5 t lub kanał naprawczy,
  2. stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika, układów elektronicznych,
  3. stanowisko serwisu ogumienia lub wulkanizacyjne,
  4. pojazd typu holownik lub laweta.

Wykonawca zapewnia punkt obsługi serwisowej ww. samochodów w odległości dojazdu nie większej niż 30 km od siedziby Nadzoru Wodnego w Kaliszu, Al. Wojska Polskiego 185/51.

Warunki realizacji umowy

Zgodnie z załącznikiem do SIWZ - wzór umowy.

Informacje dodatkowe

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.  

Branże CPV

  • 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
  • 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • I
  • Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą części oraz napraw samochodów i innych pojazdów służbowych, będących w dyspozycji PGW WP Zarząd Zlewni w Kaliszu - część 1

  • Usługi
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty
  • II
  • Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą części oraz napraw samochodów i innych pojazdów służbowych, będących w dyspozycji PGW WP Zarząd Zlewni w Kaliszu - część 2

  • Usługi
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie unieważnione

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry