Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wraz z jednostkami terenowymi na okres 36 miesięcy

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Wrocławiu

C.K. Norwida 34
50-950 Wrocław
tel.71 747 93 92
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WR.ROZ.2810.155.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    31.12.2020 11:00
  • Termin składania ofert
    03.02.2021 09:00
  • Termin otwarcia ofert
    03.02.2021 10:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania oraz oprogramowaniem do zarządzania drukowaniem dla PGW WP Regionalnego zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocław oraz jednostek terenowych wraz z usługą serwisowania, konserwacji i dostarczenia materiałów eksploatacyjnych.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;

2. następujących okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:

1)w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655).

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

-kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca musi wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości 150 000,00 zł brutto, odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia, tj dotyczącą wynajmu urządzeń wielofunkcyjnych (kopiowanie, skanowanie, drukowanie) w tym usługi serwisowania, konserwacji i dostarczenia materiałów eksploatacyjnych;

Pozostałe informacje zawarto w SIWZ, dostępnej wraz z ogłoszeniem o zamówieniu w tut. załącznikach niniejszego postępowania.

Warunki realizacji umowy

Zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ

Branże CPV

  • 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 11.01.2021 14:53:01
  • Małgorzata Rudowska

  • Opublikowano odpowiedzi na pytania oraz modyfikację SIWZ i zał. nr 2b
  • 13.01.2021 14:02:41
  • Marzenna Filiks

  • Dzień dobry!
    W związku z pytaniami do SIWZ, które wpłynęły od Wykonawców, Zamawiający zmienił Zał. 2 c - Adresy siedzib, będący integralną częścią Formularza ofertowego i załącznikiem do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, w załącznikach zamieścił odpowiedzi na pytania oraz zmodyfikowany Zał. 2c.
  • 15.01.2021 11:24:20
  • Marzenna Filiks

  • Opublikowano odpowiedż na pytanie Wykonawcy
  • 29.01.2021 11:26:12
  • Marzenna Filiks

  • Dzień dobry!
    Informuję, że w dniu dzisiejszym została zamieszczona modyfikacja SIWZ - Zał Nr 9 - Wzór umowy
    Z poważaniem Marzenna Filiks
  • 03.02.2021 12:10:21
  • Marzenna Filiks

  • Zmiana terminu analizy ofert
  • 03.02.2021 12:45:31
  • Marzenna Filiks

  • Dzień dobry!
    W dniu dzisiejszym zamieszczono informację z otwarcia ofert w załącznikach do niniejszego postępowania.
    Z powaZaniem Marzenna Filiks
  • 24.02.2021 13:28:22
  • Marzenna Filiks

  • Dzień dobry,
    w dniu dzisiejszym rozstrzygnięto przedmiotowe postępowanie. W załącznikach załączone jest ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry