Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dostawa skanerów biurowych

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej

Żelazna 59A
00-848 Warszawa
tel.223720253
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    KZGW/KIT/101/2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    03.07.2020 11:00
  • Termin składania ofert
    18.08.2020 11:30
  • Termin otwarcia ofert
    18.08.2020 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 83 skanerów typu 1 i 345 skanerów typu 2 dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

Warunki realizacji umowy

1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.

2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

3 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 Wzoru umowy.

Informacje dodatkowe

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wyk., którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp.

2. Zam. informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zam. objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane.

3. Zgodnie z art. 24aa Pzp, Zam. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wyk., którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

4. Zgodnie z art. 10a ust. 1 Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w SIWZ komunikacja między Zam. a Wyk. odbywa się w formie elektronicznej.

5. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu:

5.1. oferta, na którą składa się formularz oferty, zgodny z Zał. 2 do SIWZ;

5.2. oświadczenia i dokumenty składane z ofertą:

1) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;

2) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dok. potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia;

3) dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej;

4) JEDZ (zgodny z instrukcją z Zał. 3 do SIWZ), aktualny na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, JEDZ, składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. W zakresie „części IV Kryteria kwalifikacji” JEDZ, Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji „α”, w takim przypadku Wykonawca nie wypełnia żadnej z pozostałych sekcji (A–D) w części IV JEDZ.

6. Ośw. lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu:

1) ośw. i dok. wskazane w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni;

2) ośw. o przynależności albo jej braku do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z ustawą z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – składa każdy Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji (zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy).

3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, a także w przypadku, gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dok. o których mowa w pkt 6.1 składa dokumenty określone w §7 i §8 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

7. Wymagania w zakresie formy składanych dokumentów zostały określone w SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).

9. Zastrzeżenie do pkt IV.2.6 ogłoszenia – Wyk. pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.

10. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

11. Wszelkie pozostałe informacje, których nie można podać ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu zawiera SIWZ.

Branże CPV

  • 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

Pytania i odpowiedzi

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 03.08.2020 14:17:21
  • Michał Hejduk

  • Czy zamawiający zamierza zmnienić Załącznik nr 1 na OPZ tak aby zawierał aktualne zmiany z dnia 29.07.2020 r?

    Ilość zmian, które zostały wykonane jest w sumie bardzo duża i dla jasności i przejrzystości specyfikacji taki plik powinien być zaktualizowany do najnowszych zmian, których dokonał Zamawiający.
    Zamawiający udzielił odpowiedzi na zadane pytania. Treść odpowiedzi znajduje się na stronie poświęconej postępowaniu.

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 22.07.2020 14:29:35
  • Michał Hejduk

  • Zmiana terminu otwarcia ofert
  • 22.07.2020 14:36:45
  • Michał Hejduk

  • UWAGA - ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT
  • 03.08.2020 15:10:04
  • Michał Hejduk

  • UWAGA - ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT
  • 04.08.2020 09:14:37
  • Michał Hejduk

  • Zmiana terminu otwarcia ofert
  • 16.12.2020 10:45:31
  • Michał Hejduk

  • Zakończenie postępowania

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Grupa Marcova Polska SOLUTIONS Sp. z o.o.

Litewska 12
80-719 Gdańsk

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry