Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Umocnienie skarpy rzeki Łyny w km 140+975 do km 141+189 w miejscowości Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku

Pułkowa 11
15-143 Białystok
tel.89 521 71 13
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    BI.ROZ.2810.50.2021.AG
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    27.08.2021 11:00
  • Termin składania ofert
    14.09.2021 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    14.09.2021 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przedsięwzięcia jest dokończenie robót budowlanych umocnienia skarpy rzeki Łyny w km 140+975 do km 141+189 w miejscowości Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie. Teren objęty przedsięwzięciem to koryto rzeki Łyny wraz z jej lewą skarpą. Zakres przewidzianych robót został podzielony na 7 odcinków, które różnią się warunkami ich eksploatacji, stopniem zagrożenia erozją brzegową, powierzchniową, ukształtowaniem terenu, a więc także zakresem planowanych w ich obrębie zabiegów technicznych niezbędnych dla umocnienia skarpy i brzegów.  Do zakresu planowanych prac zalicza się m.in.:
1) wykonanie robót przygotowawczych:
a) usunięcie porastającej roślinności oraz zabezpieczenie drzew,
b) usunięcie gruzu, śmieci, wyrównanie i wyplantowanie powierzchni skarpy,
c) wykonanie dróg dojazdowych oraz organizacja miejsca tymczasowego postoju sprzętu i podręcznego składowania materiałów,
2) wykonanie robót ziemnych:
a) usunięcie namulisk i odsypisk,
b) wykopy,
3) wykonanie opasek brzegowych:
a) opaska faszynowa,
b) opaska brzegowa w postaci narzutu kamiennego na ścieli faszynowej,
c) materace faszynowe,
4) wykonanie 8 wylotów brzegowych (4 otwartych i 4 rurowych),
5) wykonanie kanalizacji deszczowej,
6) wykonanie konstrukcji zabezpieczenia skarpy wraz z systemem odwodnienia skarpy:
a) odwodnienie skarpy,
b) kosze siatkowo-kamienne,
c) płotki faszynowe,
d) kraty faszynowe,
7) wykonanie stref umocnień powierzchni oraz zieleni:
a) umocnienia w postaci mat biodegradowalnych i przeciwerozyjnych,
b) darniowanie,
c) nasadzenia zielenią wysoką i niską,
8) wykonanie robót wykończeniowych:
a) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
b) odtworzenie nawierzchni i ogrodzeń,
c) odtworzenie sieci oświetlenia i teleinformatycznej. Do zakresu prac odtworzenia sieci oświetlenia i teleinformatycznej wchodzą:
-fundamenty prefabrykowane – zmiana posadowienia latarni oświetleniowych względem poziomu terenu
-latarnie oświetleniowe – montaż czterech latarni dostarczonych przez Urząd Miasta w Lidzbarku Warmińskim
-sieć energetyczna – ułożenie kabla YKY 4x16 - 120m
-sieć światłowodowa – wykonanie kanalizacji kablowej systemu monitoringu miejskiego, wymiana okablowania zasilania oraz światłowodu.
2. Dokumentacja projektowa obejmuje także część robót budowlanych, które zostały zrealizowane na początku 2021 r. Zakres robót, które obejmuje dokumentacja projektowa a nie są objęte przedmiotowym postępowaniem:
-wycinka i karczowanie drzew i krzewów,
-wykonanie opaski brzegowej BL-1 w zakresie 90% opasek faszynowych wielokiszkowych,
-wykonanie opaski brzegowej BL-3 w zakresie materaca faszynowego,
-wykonanie opaski brzegowej BL-4 w zakresie ścieli faszynowej pod narzut kamienny.
3.  Zamawiający informuje, że na terenie prowadzenia robót Urząd Miasta w Lidzbarku Warmińskim zrealizował następujące przedsięwzięcia, które nie są uwzględnione w dokumentacji projektowej: 
-oświetlenie uliczne bulwaru,
-monitoring bulwaru,
-szlak rowerowy Green Velo.
4. W Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykreślono zapisy dotyczące tymczasowych nawierzchni z płyt prefabrykowanych. Technologię wykonania dojazdu zapewniającego dostęp do miejsc prowadzenia robót i nienarażającego na zniszczenie istniejącej infrastruktury technicznej opracuje i dostosuje do swoich możliwości technicznych i technologicznych oraz posiadanego sprzętu i materiałów, Wykonawca. Proponowane rozwiązania należy uzgodnić z właścicielem gruntu tj. Urzędem Miasta w Lidzbarku Warmińskim.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Dokumentacja projektowa w skład której wchodzą:
− projekt budowlany, 
− projekt wykonawczy, 
− dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego, 
− projekt gospodarki zielenią, 
− przedmiar robót.
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 
które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

  1. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto, obejmują w swoim zakresie wykonanie umocnienia kamiennego brzegu lub skarpy lub dna cieku wodnego naturalnego albo sztucznego o kubaturze powyżej 1 000 m3.

UWAGA:

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższych warunków dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

 

  1. Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta musi posiadać uprawnienia w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.

Zamawiający, określając wymogi dla w/w osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).

Warunki realizacji umowy

Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Informacje dodatkowe

  1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
  2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
  3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
  4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
  5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
  6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
  7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
  8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
  9. Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
  10. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 38 000 zł. 

Branże CPV

  • 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 01.10.2021 12:35:10
  • Zamówienia Białystok

  • w dniu 01.10.2021 r. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • 14.10.2021 07:14:00
  • Zamówienia Białystok

  • Postępowanie zakończone

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry