Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów oraz instrukcji gospodarowania wodą dla budowli hydrotechnicznych znajdujących się na terenie działania Zarządu Zlewni w Giżycku.
Zamówienie obejmuje :
a) Zebranie materiałów archiwalnych dot. budowli piętrzących, zapoznanie się z nimi w terenie, pomiary uzupełniające - wykonanie profilu podłużnego w zasięgu cofki, określenie poziomów piętrzenia.
b) Pozyskanie materiałów geodezyjnych (wypisy z rejestru gruntów i map ewidencyjnych).
c) Wykonanie 3 egzemplarzy operatów wodnoprawnych dla w/w cieków z wymaganymi załącznikami.
d) Wykonanie 3 egzemplarzy instrukcji gospodarowania wodą dla w/w cieków.
e) Wersja elektroniczna: operatu wodnoprawnego, instrukcji gospodarowania wodą.
f) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii w imieniu Zamawiającego, przekazania Zamawiającemu operatu wodnoprawnego i instrukcji gospodarowania wodą w formie pozwalającej właściwemu organowi administracji publicznej na wydanie pozwolenia wodnoprawnego oraz sporządzić projekt wniosku o wydanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego w zakresie piętrzenia wody i zatwierdzenia instrukcji gospodarowania wodą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu usług polegających na opracowaniu co najmniej 2 operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (zgodnie z art. 389 pkt 6 Prawa Wodnego -Dz.U.2021.624 t.j.) na podstawie których wydano prawomocną decyzję - pozwolenie wodnoprawne.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami doświadczenie na potwierdzenie powyższych warunków dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,– komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców bezpośredni link: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: zamowienia-bi@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.