Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Wykonanie doszczelnienia dylatacji na filarze przepławki na Stopniu Wodnym we Włocławku.”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Zarząd Zlewni we Włocławku

Zarząd Zlewni we Włocławku

Okrzei 74A
87-800 Włocławek
tel.542302038 lub 608689434
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WA.ROZ.2810.73.2021/ZZWŁ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    28.09.2021 21:00
  • Termin składania ofert
    13.10.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    13.10.2021 10:15

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doszczelnienie dylatacji pomiędzy sekcjami przepławki od strony wody dolnej (w obrębie komór nr 35 i 36) , na Stopniu Wodnym przy ulicy Płockiej 171 we Włocławku. Wykonanie doszczelnienia dylatacji ma być przeprowadzone na podstawie opracowanej dokumentacji i ma na celu zabezpieczyć elementy żelbetowe oraz przywrócić estetykę reprofilacji filaru przepławki. Naprawa dotyczy całej długości dylatacji, zarówno od strony jazu i elektrowni wodnej, jak również w obrębie ścian  i dna komory przepławki. Łączna długość dylatacji objęta naprawą to ok. 27,6 m, od strony jazu wynosi ok. 14m.

Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu będzie w stosunku do wykonawcy przysługiwać 5 – letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zgodnie z treścią SWZ.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z treścią SWZ.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgodnie z treścią SWZ.

Warunki realizacji umowy

1.1Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.

1.2Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

1.3Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
we Wzorze umowy.

1.4W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

1.5Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

1.6Najpóźniej do dnia zawarcia umowy wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys do umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym, dostosowany do złożonej oferty,  opracowany ściśle wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Dokument stanowić będzie załączniki do umowy i jej integralną część. Kosztorys jest  niezbędny Zamawiającemu w celu rozliczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację Zadania.

1.7Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu będzie w stosunku do wykonawcy przysługiwać 5 – letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady.

1.8Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zaoferowany okres, na warunkach określonych na druku, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

Informacje dodatkowe

1.1Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;

b)kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;

c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.73.2021/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

h)posiada Pani/Pan:

§na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

§na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

§na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

§prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO

i)nie przysługuje Państwu:

§w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

§prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

§na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Branże CPV

  • 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Mr Jacques Sławomir Mularski

Skaszyn 49
87-865 Izbica Kujawska

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry