Informacja
Strona znajduje się w archiwum.
Dostawa aparatów telefonicznych VOIP
Zapytanie ofertowe
Ogłaszający
tel.+48 532 032 022
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
- Etap postępowaniaPostępowanie unieważnione
- Numer postępowaniaKZGW/KIW/253/2021
- Klasyfikacja ofertbrutto PLN
- Data publikacji05.11.2021 14:00
- Termin złożenia oferty17.11.2021 14:00
Opis przedmiotu zamówienia
Branże CPV
- 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
Pytania i odpowiedzi
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 09.11.2021 09:40:27
Michał Kowalik
- Dzień dobry,
1. czy do telefonów potrzebują Państwo zasilacze?
2. czy termin dostarczenia jest nieprzekraczalny - np. czy można dostarczyć 100 tel. od ręki, a 50 szt. po 8 tygodniach?
3. Jeśli termin jest nieprzekraczalny, czy można przedstawić ofertę tylko na 100 szt.?
4. telefon opisany w zapytaniu jest już EOL. W związku z tym czy można przedstawić ofertę na nowy model z bogatszymi funkcjami?
Z poważaniem
Katarzyna Palak
ad.1 nie potrzebujemy zasilaczy - nasza sieć działa w oparciu o POE
ad. 2 oferta i dostawa musi być na całość towaru czyli 150 sztuk aparatów telefonicznych
ad. 3 nie - bo nie spełni ona kryteriów postepowania
ad. 4 za chwilę opublikuję zmianę OPZ, która dopuści możliwość zaoferowania innego modelu aparatu
- 15.11.2021 12:21:28
Michał Kowalik
- W związku z notorycznymi problemami na rynku w dostawach sprzętu spowodowanych pandemią wywołaną wirusem Covid-19 zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści dwa różne modele tego samego producenta spełniające wymogi OPZ, dla przykładu 130 sztuk modelu A oraz 20 sztuk modelu B?
Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na dostawę maksymalnie dwóch modeli telefonów tego samego producenta spełniających wymagania minimalne zawarte w OPZ w ramach dostawy 150 sztuk aparatów telefonicznych dla PGWWP KZGW.
Pliki do pobrania
- Opis przedmiotu zamówienia VOIP pdf, 213.64 KB
- Formularz ofertowy docx, 20.01 KB
- protokół odbioru docx, 14.83 KB
-
Załącznik nr 4 zapytanie ofertowe VOIP 05112021
pdf, 361.76 KB Dodano po publikacji w dniu 05.11.2021 13:56:39
-
OPZ po zmianach 10 listopada 2021
pdf, 140.22 KB Dodano po publikacji w dniu 10.11.2021 12:15:28
-
zapytanie ofertowe po zmianach 10 listopada 2021
pdf, 362.57 KB Dodano po publikacji w dniu 10.11.2021 12:16:13
-
Protokół czynności oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.
pdf, 419.85 KB Dodano po publikacji w dniu 18.11.2021 14:23:43
-
Wybór najkorzystniejszej oferty
pdf, 419.85 KB Dodano po publikacji w dniu 19.11.2021 10:34:39
-
Unieważnienie postępowania
pdf, 193.79 KB Dodano po publikacji w dniu 24.11.2021 12:04:48
Komunikaty zamawiającego
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 10.11.2021 12:14:21
Michał Kowalik
- 10 listopada 2021 - zmiana terminu składania ofert, wydłużenie terminu dostawy, zmiana OPZ
- 18.11.2021 14:21:56
Michał Kowalik
- 18 listopada 2021 - postępowanie zakończone - zamieszczono dokument - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- 19.11.2021 10:34:39
Michał Kowalik
- Protokół z wyboru oferty najkorzystniejszej
- 24.11.2021 11:54:53
Michał Kowalik
- unieważnienie wyboru oferty oraz unieważnienie postepowania
- 24.11.2021 12:04:48
Michał Kowalik
- Unieważnienie postepowania
Postępowanie unieważnione: Unieważnienie postepowania.
Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.
Posiadam już konto
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.