Informacja
Strona znajduje się w archiwum.
Remont dachu polegający na obróbce kominów i naprawie uszkodzonego dachu przy kominach, wymiana rynien, naprawa uszkodzonego dachu nad kotłownią oraz naprawa ościeżnic i wymiana drzwi zewnętrznych antywłamaniowych w budynku należącym do PGW WP Zarząd Zlewni w Radomiu w m. Brody, ul. Starachowicka 11
Zapytanie ofertowe
Ogłaszający
tel.48 616 28 77
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
- Etap postępowaniaPostępowanie zakończone
- Numer postępowaniaNr sprawy: WA.ROZ.2811.545.2021
- Klasyfikacja ofertbrutto PLN
- Data publikacji29.12.2021 14:00
- Termin złożenia oferty01.02.2022 10:00
Opis przedmiotu zamówienia
Branże CPV
- 45000000-7 - Roboty budowlane
- 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
- 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
- 45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
- 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
- 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
- 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
Pliki do pobrania
-
protokól z wyboru ofert - remont dach - Brody
pdf, 942.01 KB Dodano po publikacji w dniu 23.02.2022 13:18:44
- Zapytanie ofertowe - remont dachu Brody 12.2021 pdf, 817.36 KB
- Formularz_ofertowy -rem. dachu Brody 12.2021 docx, 20.42 KB
- Formularz_ofertowo-cenowy- remont dachu Brody 12.2021 docx, 25.74 KB
- Mapka orientacyjna Brody 12.2021 pdf, 149.29 KB
- OPZ - Remont dachu budynku w Brodach 12.2021 pdf, 6.37 MB
- Wzór umowy - remont dachu Brody 12.2021 pdf, 730.26 KB
Komunikaty zamawiającego
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 25.01.2022 15:12:44
Ewa Kwiecień
- Uwaga - zmiana Opisu Przedmiotu Zamówienia
- 25.01.2022 15:29:31
Ewa Kwiecień
- Uwaga - błędna informacja o zmianie Opisu Przedmiotu Zamówienia - komunikat zamieszczony omyłkowo.
- 23.02.2022 13:19:22
Ewa Kwiecień
- W załącznikach umieszczono Protokół czynności oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej
Postępowanie zakończone
Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.
Posiadam już konto
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.