Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez 12 m-cy w zakresie bieżącej obsługi informatycznej dla jednostki organizacyjnej Wód Polskich - Zarządu Zlewni w Lesznie (RZGW Wrocław).
Realizacja obsługi obejmuje:
A. Serwis i utrzymanie urządzeń teleinformatycznych, w skład których wchodzą:
- urządzenia pojedynczych stanowisk pracy (komputery, drukarki, zasilacze awaryjne)
- elementy infrastruktury sieciowej (przełączniki, routery, serwer Zarządu Zlewni w Lesznie oraz serwer Zintegrowanego SystemuMonitoringu, inne)
- łącza internetowe - interwencja w przypadku wystąpienia awarii
w przeciągu 2h od zgłoszenia
B. Dojazdy do Nadzorów Wodnych - średnia ilość: 1 wyjazd/NW/m-c
C. Osobisty oraz zdalny nadzór nad terenowymi stanowiskami pracy, w następujących jednostkach:
- Zarząd Zlewni w Lesznie, ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno
- Nadzór Wodny w Lesznie, Zbiornik wodny Rydzyna, ul. Nad Zalewem 20, 64-130 Dąbcze
- Nadzór Wodny w Rawiczu, ul. Sarnowska 2, 63-900 Rawicz
- Nadzór Wodny w Krotoszynie , ul. Rynek 1/12, 63-700 Krotoszyn
- Nadzór Wodny w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 16 a, 63-500 Ostrzeszów
- Nadzór Wodny w Miliczu, ul. 1 Maja 1a, 56-300 Milicz
- Nadzór Wodny w Górze, ul. Armii Polskiej 8a, 56-200 Góra
- Nadzór Wodny w Trzebnicy, ul. Milicka 23, 55-100 Trzebnica
W ramach obsługi informatycznej będą wykonywane następujące czynności:
A. rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
B. zdalna pomoc techniczna przy usuwaniu problemów teleinformatycznych
C. stałe monitorowanie urządzeń sieciowych
D. w przypadku awarii sprzętu, którego usunięcie może trwać dłużej niż podmiana sprzętu - możliwość zabezpieczenia sprzętu zastępczego
E. usługi doradcze w zakresie utrzymania sprawności i rozwoju infrastruktury IT
F. bieżące konserwacje urządzeń wymagających cyklicznych działań (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne)
G. nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów archiwizacji danych
i bezpieczeństwem sieci
H. podstawowe działania związane z utrzymaniem sieci kablowej (naprawy
istniejących połączeń kablowych)
Do wykonywania czynności wskazanych powyżej Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dwóch pracowników.
Obsługa informatyczna zapewniona będzie przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 16 w siedzibie Zarządu Zlewni w Lesznie na ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno lub w dowolnie innym czasie - zdalnie, przy czym średniomiesięczny pakiet czasu obsługi wynosi min. 64 roboczo-godziny.
Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego problemu informatycznego, czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 24 godziny.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
- Wymagań nie określa się.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Wymagań nie określa się.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną usługą w zakresie przedmiotu zamówienia (tj. obsługi informatycznej), o wartości min. 40 000 zł brutto.
Informacje dodatkowe
-
- Podpisany i zeskanowany komplet dokumentów należy przesłać przez stronę: www.przetargi.wody.gov.pl
-
- Ofertę można również złożyć z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym za pomocą profilu zaufanego lub podpisem osobistym.