Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Obsługa informatyczna dla potrzeb Zarządu Zlewni w Lesznie oraz podległych jednostek organizacyjnych

Zapytanie ofertowe

Ogłaszający

Zarząd Zlewni w Lesznie

Zarząd Zlewni w Lesznie

Chociszewskiego 12
64-100 Leszno
tel.(65) 547 61 30
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WR.ROZ.2811.12.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    18.01.2022 16:00
  • Termin złożenia oferty
    01.02.2022 10:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez 12 m-cy w zakresie bieżącej obsługi informatycznej dla jednostki organizacyjnej Wód Polskich - Zarządu Zlewni w Lesznie (RZGW Wrocław).

 

          Realizacja obsługi obejmuje:

        A. Serwis i utrzymanie urządzeń teleinformatycznych, w skład których wchodzą:

- urządzenia pojedynczych stanowisk pracy (komputery, drukarki, zasilacze awaryjne)

-    elementy infrastruktury sieciowej (przełączniki, routery, serwer Zarządu   Zlewni w Lesznie oraz serwer Zintegrowanego SystemuMonitoringu, inne)

-    łącza internetowe - interwencja w przypadku wystąpienia awarii

w przeciągu 2h od zgłoszenia

B.   Dojazdy do Nadzorów Wodnych - średnia ilość: 1 wyjazd/NW/m-c

C.   Osobisty oraz zdalny nadzór nad terenowymi stanowiskami pracy, w        następujących jednostkach:

-    Zarząd Zlewni w Lesznie, ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno

-    Nadzór Wodny w Lesznie, Zbiornik wodny Rydzyna, ul. Nad Zalewem       20, 64-130 Dąbcze

-    Nadzór Wodny w Rawiczu, ul. Sarnowska 2, 63-900 Rawicz

-    Nadzór Wodny w Krotoszynie , ul. Rynek 1/12, 63-700 Krotoszyn

-    Nadzór Wodny w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 16 a, 63-500 Ostrzeszów

-    Nadzór Wodny w Miliczu, ul. 1 Maja 1a, 56-300 Milicz

-    Nadzór Wodny w Górze, ul. Armii Polskiej 8a, 56-200 Góra

-    Nadzór Wodny w Trzebnicy, ul. Milicka 23, 55-100 Trzebnica

 

        W ramach obsługi informatycznej będą wykonywane następujące czynności:

A.   rozwiązywanie bieżących problemów technicznych

B.   zdalna pomoc techniczna przy usuwaniu problemów teleinformatycznych

C. stałe monitorowanie urządzeń sieciowych

D.   w przypadku awarii sprzętu, którego usunięcie może trwać dłużej niż       podmiana sprzętu - możliwość zabezpieczenia sprzętu zastępczego

E. usługi doradcze w zakresie utrzymania sprawności i rozwoju infrastruktury IT

F.   bieżące konserwacje urządzeń wymagających cyklicznych działań            (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne)

G.   nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów archiwizacji danych

      i bezpieczeństwem sieci

H.   podstawowe działania związane z utrzymaniem sieci kablowej (naprawy

istniejących połączeń kablowych)

 

        Do wykonywania czynności wskazanych powyżej Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dwóch pracowników.

 

        Obsługa informatyczna zapewniona będzie przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 16 w siedzibie Zarządu Zlewni w Lesznie na ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno lub w dowolnie innym czasie - zdalnie, przy czym średniomiesięczny pakiet czasu obsługi wynosi min. 64 roboczo-godziny.

 

        Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego problemu informatycznego, czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 24 godziny.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

- Wymagań nie określa się.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

- Wymagań nie określa się.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną usługą w zakresie przedmiotu zamówienia (tj. obsługi informatycznej), o wartości min. 40 000 zł brutto.

Informacje dodatkowe

    1. Podpisany i zeskanowany komplet dokumentów należy przesłać przez stronę: www.przetargi.wody.gov.pl

 

    1. Ofertę można również złożyć z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym za pomocą profilu zaufanego lub podpisem osobistym.

Branże CPV

  • 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

Pytania i odpowiedzi

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 19.01.2022 22:11:53
  • Justyna Szawelska

  • Dzień dobry,
    W związku z prowadzonym postępowaniem związanym z obsługą informatyczną chciałbym zadać pytania.
    1. Jaka jest maksymalna kwota brutto przeznaczona na roczną obsługę informatyczną.
    2. W zapytaniu jest informacja że wymagana jest minimum jedna wizyta osobista w miesiącu. Czy to oznacza że w większości dopuszczają państwo realizację obsługi IT za pomocą pomocy zdalnej z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi.
    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Zarząd Zlewni w Lesznie, ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno, zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści Zapytania ofertowego. Poniżej treść pytań wraz z odpowiedziami.

    Pytanie 1: Jaka jest maksymalna kwota brutto przeznaczona na roczną obsługę informatyczną.
    Odpowiedź: Roczna kwota brutto przeznaczona na obsługę informatyczną wynosi 44 400,00 zł.

    Pytanie 2: W zapytaniu jest informacja, że wymagana jest minimum jedna wizyta osobista w miesiącu. Czy to oznacza, że w większości dopuszczają państwo realizację obsługi IT za pomocą pomocy zdalnej z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi.
    Odpowiedź: Dopuszcza się zdalną obsługę teleinformatyczną, w uzgodnieniu i za zgodą Wydziału Informatyki w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Net Solution Piotr Kaube

Moniuszki 19
64-100 Leszno

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry