Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Postępowanie uruchomione w trybie ograniczonym. Wymaga zaproszenia od zamawiającego i zalogowania się.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Usługi wsparcia merytorycznego przy realizacji Projektu: „Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego – część 2”

Zamówienie z wolnej ręki

Ogłaszający

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej

Żelazna 59A
00-848 Warszawa
tel.+48224701162
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    KZGW/KPP/29/2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    17.03.2022 11:00
  • Termin oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
    21.03.2022 12:00
  • Rozpoczęcie negocjacji
    21.03.2022 12:05
  • Zakończenie negocjacji
    21.03.2022 13:00
  • Termin złożenia oferty
    21.03.2022 13:30
  • Termin otwarcia oferty
    21.03.2022 13:35

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia merytorycznego przy realizacji Projektu: „Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego – część 2”- zamówienie podobne.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postawienia umowy wraz z załącznikami,  stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe zostały określone w pkt 5 oraz 6 Zaproszenia do negocjacji

Branże CPV

  • 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
  • 71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

DHI Polska Sp. z o.o.

Bagno 2 /89
00-112 Warszawa

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry