Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Naprawa szkód powodziowych w korycie cieku Jamna w km 7+200-7+250 w m. Mikołów”.
Zakres czynności obejmuje m.in.:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- Wycinkę drzew wraz z karczowaniem pni i uporządkowaniem terenu,
- Wycinkę zakrzaczeń wraz z uporządkowaniem terenu,
- Wykopy wykonane koparkami podsiębiernymi wraz z rozplantowaniem spycharkami w gruncie kategorii III,
- Rozbiórkę umocnień z kiszki faszynowej,
- Skarpowanie brzegów koparkami,
- Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem,
- Plantowanie i obsiew skarp,
- Wykonanie umocnień z podwójnej kiszki faszynowej 2 x Ø 20 cm,
- Zakup i transport materiału ziemnego,
- Załatwienie spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji cieku w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
Prace remontowe polegać będą na:
- formowaniu koryta cieku Jamna (roboty ziemne wykonywane będą koparkami podsiębiernymi oraz spycharkami gąsienicowymi) do parametrów pierwotnych,
- rozbiórce zniszczonego umocnienia z kiszki faszynowej,
- zabudowie wyrw brzegowych materiałem ziemnym na geowłókninie,
- plantowaniu powierzchni skarp cieku pod ubezpieczenie,
- ubezpieczeniu podnóża skarp cieku za pomocą opaski z podwójnej kiszki faszynowej
- 2 x Ø 20 cm,
- obsianiu skarp powyżej ubezpieczenia mieszanką traw
i mają za zadanie odtworzenie zdewastowanego podczas przejścia fali wezbraniowej koryta cieku Jamna.
Wycinkę drzew należy prowadzić pod nadzorem ornitologicznym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty. Dokumentację z pełnienia nadzoru ornitologicznego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót związanych z wycinką drzew.
Zakres prac należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt uzyskać stosowne zezwolenia na transport po przyległych drogach, komunikacji między brzegami po istniejących mostach, przejazdach w bród, rampach, przepustach na czas realizacji robót. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Obowiązkiem wykonawcy jest usuwanie na bieżąco i na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń oraz uszkodzeń spowodowanych przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. W przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego, Wykonawca uzyska zezwolenie właściciela drogi na zajęcia pasa drogowego i pokryje koszty z tym związane.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do należytego stanu i porządku teren budowy, ww. infrastrukturę oraz sąsiednie nieruchomości, o ile korzystał z nich w trakcie realizacji robót. Prace te należy wykonać w zakresie umożliwiającym ich właścicielom oraz użytkownikom korzystanie z nich na dotychczasowych zasadach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania prac zawiera dokumentacja (przedmiar, mapa poglądowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, regulamin realizacji zadania utrzymaniowego).
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowaną kadrą pracowniczą specjalizującą się w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6.
Warunki realizacji umowy
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego Zapytania ofertowego.
Informacje dodatkowe
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Na kompletną ofertę składa się:
- Formularz oferty – załącznik nr 5;
- Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6;
- Kosztorys ofertowy (W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający akceptuje kosztorys w wersji szczegółowej).
Osoba wskazana do kontaktu:
- Edyta Błaszkiewicz, tel. 697 102 163.
Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej PGW WP pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce \"Postępowania przetargowe\", opcja \"Zapytania ofertowe i konkursy\", do dnia 27.04.2022 r. do godz. 11:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niedokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.