Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Kontrakt 1B.3/1 „Etap I – Baza postojowo – cumownicza dla jednostek lodołamaczy

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Tama Pomorzańska 13A
70-030 Szczecin
tel.+48 91 441 12 00
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    SZ.JRP.2810.37.1B.3/1.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    24.08.2020 12:00
  • Termin składania ofert
    18.12.2020 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    18.12.2020 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Kontrakt 1B.3/1 „Etap I – Baza postojowo – cumownicza dla jednostek lodołamaczy”.
Roboty budowlane składać się będą w szczególności z: •budowy nabrzeża postojowo-cumowniczego, o długości 137,0 m. Nabrzeże przystosowane zostanie do możliwości cumowania 8 jednostek lodołamaczy, •budowy nabrzeża techniczno-remontowego, które powstanie w związku z poszerzeniem basenu manewrowo-postojowego. Długość nabrzeża wyniesie około 48,5 m,• poszerzenia basenu manewrowo-postojowego o około 10 m w kierunku północnym, co będzie się wiązało z rozbiórką i przebudową istniejących nabrzeży basenu,• robót czerpalnych w basenie manewrowo-postojowym i w korycie odnogi rzeki Odry - Regalicy bezpośrednio przyległym do projektowanego nabrzeża postojowo-cumowniczego,•budowy budynków: hali wraz z wiatą i częścią socjalną, •budowy układu drogowego, w tym placów manewrowych i parkingów,• budowy przyłączy i zewnętrznych instalacji, •zagospodarowania terenu (w tym małej architektury i zieleni).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Częściach IV - VII SIWZ.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 10 IDW. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 2
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) opłacona polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota określona w pkt 9.3.2) IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiednie dokumenty muszą być złożone przez tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku).

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Szczegółowe wymagania określone są w pkt.9.3 SIWZ (IDW)
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej że:
A. w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub odbudowie nabrzeży lub pirsów lub pomostów lub falochronów o wartości robót hydrotechnicznych nie mniejszej niż 7 milionów zł brutto oraz
- jedną robotę polegająca na wykonaniu prac czerpano-refulacyjnych na obszarze śródlądowych dróg wodnych lub kanałów lub torów wodnych lub morskich wód wewnętrznych o kubaturze co najmniej 5 tys. m3
oraz
- jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 5500 m3, zrealizowanego w konstrukcji żelbetowej (co najmniej żelbetowa konstrukcja główna, tj. słupy i dźwigary) wraz z infrastrukturą towarzyszącą (instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne) o wartości robót nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto.

oraz
B. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dwie usługi polegające na pełnieniu nadzorów przyrodniczych, rozumianych jako kontrola nad sposobem i terminem realizacji działań związanych z budownictwem wodno-melioracyjnym zgodnie z zapisami Ramowej Dyrektywy Wodnej - Dyrektywa 2000/60/WE, w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub ustawę z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne wraz z przepisami wykonawczymi lub ustawę z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 z późn. zm.) oraz Ustawę z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska orazo ocenach oddziaływania na środowisko obszaru nie mniejszego niż 1 hektar ( każda), o wartości każdej ze świadczonych usług minimum 75.000,00 zł brutto.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w tym:
- Przedstawiciel Wykonawcy
- Kierownik budowy
- Kierownik robót hydrotechnicznych
- Kierownik robót drogowych
- Osoby sprawujące nadzór przyrodniczy: ornitolog, botanik, ichtiolog
Szczegółowo wymagania opisano w pkt 9.3.1)b) IDW
Uwaga: Szczegółowe warunki udziału zostały zawarte w SIWZ.
- Osoby sprawujące nadzór przyrodniczy: ornitolog, botanik, ichtiolog

 

Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje udzielenie dla przedmiotu zamówienia zamówień określonych w treści art. 67 ust. 1 pkt 6-7 Ustawy p.z.p. stanowiących nie więcej niż 10 % wartości przedmiotowego zamówienia.

2. Tryb udzielenia: ustawy pzp nie stosuje się zgodnie z art. 4 pkt.1 lit. A

3. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

4. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w  SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.

5. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.

Branże CPV

  • 45000000-7 - Roboty budowlane
  • 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 17.09.2020 14:31:35
  • Anna Bis

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 05.10.2020 15:19:54
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 16.10.2020 12:47:16
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 12.11.2020 14:55:21
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 27.11.2020 20:23:21
  • Anna Bis

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 09.12.2020 16:27:08
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 11.12.2020 16:50:52
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 02.02.2021 08:30:04
  • Justyna Kotowicz

  • zmiana
  • 14.04.2021 13:10:16
  • Justyna Kotowicz

  • Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Strabag Sp. z o.o.

Parzniewska 10
05-800 Pruszków

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry