Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia dla zadania pn. „Przebudowa wrót sztormowych na Kanale Jamneńskim"

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Tama Pomorzańska 13A
70-030 Szczecin
tel.+48 91 441 12 00
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    SZ.ROZ.2810.38.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    24.08.2020 18:00
  • Termin składania ofert
    04.09.2020 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    04.09.2020 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia dla zadania pn.: „Przebudowa wrót sztormowych na Kanale Jamneńskim” zawierającą informację przewidziane w art. 62a z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w szczególności informacje dotyczące:          

  1. rodzaju, cechach, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
  2. powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu nieruchomości szatą roślinną,
  3. rodzaju technologii,
  4. ewentualnych wariantach przedsięwzięcia, przy czym w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej każdy z analizowanych wariantów drogi musi być dopuszczalny pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  5. przewidywanej ilości wykorzystywanej wody, surowców, materiałów, paliw oraz energii,
  6. rozwiązaniach chroniących środowisko,
  7. rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
  8. możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
  9. obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz korytarzach ekologicznych, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia,
  10. wpływie planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego w przypadku drogi w transeuropejskiej sieci drogowej,
  11. przedsięwzięciach realizowanych i zrealizowanych, znajdujących się na terenie, na którym planuje się realizację przedsięwzięcia, oraz w obszarze oddziaływania przedsięwzięcia lub których oddziaływania mieszczą się w obszarze oddziaływania planowanego przedsięwzięcia - w zakresie, w jakim ich oddziaływania mogą prowadzić do skumulowania oddziaływań z planowanym przedsięwzięciem,
  12. ryzyku wystąpienia poważnej awarii lub katastrofy naturalnej i budowlanej,
  13. przewidywanych ilościach i rodzajach wytwarzanych odpadów oraz ich wpływie na środowisko,
  14. pracach rozbiórkowych dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko - z uwzględnieniem dostępnych wyników innych ocen wpływu na środowisko, przeprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgodnie z treścią punktu 7.2.3 SIWZ

Warunki realizacji umowy

Zgodnie z załączonym wzorem umowy tj. załącznikiem nr 6 do SIWZ

Informacje dodatkowe

1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. 

2. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.

3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w zakresie wszelkiej korespondencji kierowanej od Zamawiającego do Wykonawcy, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po upływie terminu składania ofert, z zastrzeżeniem  "Zamawiający może zastrzec formę pisemną również dla określonych oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po terminie składania ofert. O przedmiotowym zastrzeżeniu Zamawiający poinformuje Wykonawców wraz z dokonaniem czynności zawiadomienia o konieczności ich złożenia"

4. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.

 

Branże CPV

  • 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 28.08.2020 17:23:13
  • Justyna Kotowicz

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 22.09.2020 08:44:24
  • Anna Bis

  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Informacja

Postępowanie unieważnione

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry