1. Przedmiotem niniejszej umowy są prace budowlane, remontowo-modernizacyjne, polegające na demontażu części uszkodzonego rurociągu, którym przebiega nurt rzeki Grzybnica na odcinku - km 20+862 ÷ 21+700, oraz montażu nowego przewodu, wraz z remontem zastawki typu mnich, znajdującej się na wlocie do przedmiotowego rurociągu, zlokalizowanego w miejscowości Miodowice na dz. nr 189, 27, 176, 13/2, 61 obręb: Miodowice oraz 13/1 obręb: Machowica; Gmina Przybiernów; Powiat: goleniowski; Województwo: Zachodniopomorskie.
Celem niniejszego przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu retencji glebowej w przylegającym obszarze rolnym i leśnym, poprzez retencję wody w korycie rzeki Grzybnica, powyżej zastawki znajdującej się w km 21+700, oraz usprawnienie procesu przepływu wody powierzchniowej w dół rzeki przez odcinek zamknięty w rurociągu na długości 838 m.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki 9, 9a-9e do SIWZ:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ,
- Dokumentacja projektowa – opis techniczny – Załącznik nr 9a do SIWZ,
- Dokumentacja projektowa część rysunkowa - Załącznik nr 9b do SIWZ,
- STWIORB - Załącznik nr 9c do SIWZ,
- Inwentaryzacja drzew- Załącznik nr 9d do SIWZ,
- Przedmiar robót - Załącznik nr 9e do SIWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z punktem 7.2.3 SIWZ
Warunki realizacji umowy
Zgodnie z załączonym wzorem umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
Informacje dodatkowe
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
2. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w zakresie wszelkiej korespondencji kierowanej od Zamawiającego do Wykonawcy, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po upływie terminu składania ofert, z zastrzeżeniem o treści: "Zamawiający może zastrzec formę pisemną również dla określonych oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po terminie składania ofert. O przedmiotowym zastrzeżeniu Zamawiający poinformuje Wykonawców wraz z dokonaniem czynności zawiadomienia o konieczności ich złożenia"
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.