Przedmiotem zamówienia jest świadczenie prac w ramach zadania: „Interwencyjna wycinka drzew na terenie ZZ w Warszawie" z podziałem na 2 części:
Część 1: „Wycinka drzew na terenie NW w Warszawie”, będąca interwencyjną wycinką oraz wykonaniem cięć pielęgnacyjnych drzew na Kanale Henrykowskim, Kanale Żerańskim, Kanale nr 19 oraz Potoku Służewieckim (Dzielnice Białołęka, Targówek i Mokotów m.st. Warszawy).
Część 2: „Wycinka drzew na terenie NW w Piasecznie”
Szczegółowe zakresy prac są określone indywidualnie dla każdej części przedmiotu zamówienia w „Formularzach wyceny ofertowej” (w formie przedmiaru robót), które wraz ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia, kompletem map lokalizacyjnych, decyzjami administracyjnymi stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
Zaleca się, aby Wykonawcy zamierzający złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu, zapoznali się z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Warunki realizacji umowy
Umowa zostanie zawarta, zgodnie ze Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
Informacje dodatkowe
Wykonawca składa jedną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, a wolę przystąpienia do określonych części wyraża w pliku Formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do SWZ.
informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w dokumentach zamówienia: Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej: SWZ) i załącznikach do SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, formularza wyceny ofertowej, oświadczeń, dokumentów.
Załączane pliki (każdy osobno) muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, z zastrzeżeniem pkt 9.20 SWZ. - Zamawiający zaleca, aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „Oferta”, "Formularz wyceny ofertowej” „Oświadczenie” itd.
- W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w wydzielonym pliku i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
- Celem złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające się na ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę. Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”.
- Szczegółowy sposób złożenia i podpisania oferty zawiera Instrukcja obsługi dla Wykonawców, dostępna na Platformie: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html (aktualizacja 09.03.2022 r.) oraz SWZ.
- Sposób komunikacji między uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia zawiera pkt 3 SWZ „SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON”, sposób składania ofert zawiera pkt 9 SWZ „PRZYGOTOWANIE OFERTY ORAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW – WYMOGI FORMALNE” i pkt 14 SWZ „MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT”.