Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania oraz oprogramowaniem do zarządzania drukowaniem dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 36 miesięcy

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Chlebowa 4/8
61-003 Poznań
tel.61 856 77 95
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    PO.ROZ.2810.80.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    30.12.2022 10:00
  • Termin składania ofert
    07.02.2023 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    07.02.2023 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy:

  • 5 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych z formatem drukowania A4 (Grupa I)
  • 49 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych z formatem drukowania A4 i A3 (Grupa III)
  • 23 urządzeń wielofunkcyjnych wysokowydajnych kolorowych z formatem drukowania A4 i A3 (Grupa II)

Zamawiający korzysta z systemu wydruku PaperCut MF, a urządzenia mają pełnić integralną funkcję systemu. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia będzie zobowiązany do dostarczenia i instalacji systemu PaperCut na czterech urządzeniach wielofunkcyjnych. Licencja przechodzi dla Zamawiającego po zakończeniu umowy.

System wydruku: PaperCut MF.

Urządzenia wielofunkcyjne objęte przedmiotowym zamówieniem, przeznaczone do instalacji systemu wydruku, wskazane przez Zamawiającego: 27

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (przez okres minimum 12 miesięcy) co najmniej 2 usługi dzierżawy drukarek o podobnym charakterze, każdorazowo o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł dla każdej z usług. Przez usługę o podobnym charakterze należy rozumieć usługi dzierżawy, najmu lub leasingu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem oraz serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych.

Warunki realizacji umowy

  1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik do SWZ.
  2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
  3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.

Informacje dodatkowe

Powiadomienia o nowych wiadomościach oraz komunikatach Zamawiającego przesłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej będą automatycznie wysyłane na adres email podany na Platformie Zakupowej.
W zależności od skrzynki pocztowej wiadomość może trafić do folderu spam.

Termin wykonania zamówienia zgodnie z treścią SWZ.

Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 3 198 000,00 zł brutto.

Branże CPV

  • 51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych
  • 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 04.01.2023 09:10:42
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zamieścił Ogłoszenie o sprostowaniu.
  • 10.01.2023 11:42:07
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zamieścił odpowiedź na pytanie.
  • 12.01.2023 10:46:35
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zamieścił odpowiedź na pytanie.
  • 25.01.2023 09:04:26
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zmienia terminy w postępowaniu
  • 27.01.2023 12:09:00
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający – w związku ze zmianami treści SWZ - planuje w najbliższym czasie zmianę terminu składania i otwarcia ofert. Ze względu na przepis art. 137 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dokona zmiany terminu składania i otwarcia ofert (z co za tym idzie i związania ofertą) po publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej lub w przypadku nie powiadomienia o publikacji - w terminie 48 godzin od potwierdzenia przez UPUE otrzymania tego ogłoszenia.
    Zmiana terminów dokonana obecnie - w dniu 27.01.2023 roku - na Platformie zakupowej w przedmiotowym postępowaniu przetargowym ma jedynie wymiar techniczny.
  • 27.01.2023 12:11:08
  • Mateusz Jurgoński

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
  • 07.02.2023 11:30:42
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zamieścił Informację z otwarcia ofert.
  • 27.02.2023 11:33:31
  • Mateusz Jurgoński

  • Zamawiający zamieścił Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • 27.02.2023 11:36:20
  • Mateusz Jurgoński

  • Wybór najkorzystniejszej oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

DKS Sp z o. o.

Energetyczna 15
80-180 Kowale

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry