Ogólny opis:
remont oświetlenia zapory czołowej km 0+000 - 2+730 Zbiornika Wodnego Jeziorsko
w miejscowości Skęczniew gm. Dobra pow. turecki oraz m. Łyszkowice, Siedlątków gm. Pęczniew pow. poddębicki należy wykonać:
− istniejące słupy oświetleniowe o wys. 10m należy przebudować na nowe o takiej samej wysokości,
− istniejące kable należy przebudować na nowe typu YAKXS 4x35mm2,
− istniejące oprawy oświetleniowe należy przebudować na nowe typu LED o mocy 75W,
− istniejące szafy sterujące oświetleniem ulicznym należy przebudować na nowe nie zmieniając miejsca ich lokalizacji.
Planowany remont oświetlenia zapory czołowej km 0+000 - 2+730 Zbiornika Wodnego Jeziorsko zmienia parametry użytkowe i techniczne, natomiast nie zmienia sumarycznej długości kabli.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji prac zgodnie z przedstawioną mu dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Nadzór autorski nad wykonywanym zadaniem na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej przez cały okres realizacji zadnia prowadził będzie autor projektu.
Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna, opis przedmiotu zamówienia i przedmiary prac stanowiące załączniki do SWZ.
Zabezpieczenie terenu budowy:
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na Terenie Budowy (drodze objazdowej, tymczasowej i technologicznych) w okresie trwania realizacji Kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca przedstawi koordynatorowi nad realizacją przedmiotu Umowy ze strony Zamawiającego do zatwierdzenia uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia ruchu w okresie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji robót powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, znaki drogowe itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z koordynatorem prac ze strony Zamawiającego oraz przez umieszczenie
w miejscach i ilościach określonych przez ww. koordynatora, tablic informacyjnych, których treść będzie zatwierdzona przez koordynatora prac ze strony Zamawiającego. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót.
Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę kontraktową.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usług lub robót, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 robót: polegających na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji oświetlenia ulicznego (drogowego); o wartości każdej z nich minimum 350.000,00 zł brutto.
(W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 7.2.4 nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją wszystkich robót, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją wymaganych robót, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać zrealizowaniem wymaganych robót.
Warunki realizacji umowy
-
- Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik do SWZ.
- Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 stawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy (odpowiednio dla danej części zamówienia) na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
Informacje dodatkowe
-
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
- 6. Informacje dotyczące wymogu zatrudnienia pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy.
- Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)
- Do czynności tych należą:
- demontaż wszystkich elementów istniejącego oświetlenia ulicznego;
- montaż elementów kompletnego oświetlenia ulicznego;
- układanie rur osłonowych i kabli;
- montaż uziomów poziomych i głowic kablowych;
- prace kontrolno-pomiarowe;
- 7. Wykonawca po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy zobowiązany jest w wyznaczonym terminie do:
- - uzgodnienia z zamawiającym szczegółowych terminów i zakresu finansowo-rzeczowego umowy, tj. harmonogramu realizacji (jeżeli dotyczy).
- - złożenia u zamawiającego umowy zgodnie ze złożoną ofertą, wraz z następującymi załącznikami do umowy i dokumentami:
- - dokumentami potwierdzającymi uprawnienia osób do wystąpienia i podpisania umowy w imieniu wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli dotyczy także upoważnienie),
- - umową regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),- poświadczonymi za zgodność kopiami wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wraz
- z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (jeżeli wymagane), - - kopią dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od wszystkich ryzyk budowy, ważne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancyjnym,
- - umowami i oświadczeniami dotyczącymi podwykonawców (jeżeli dotyczy),
- - dowodem potwierdzającym wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy),
- - wykazem osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą wykonywać czynności przy realizacji zamówienia,
- - harmonogramem realizacji zamówienia, (po ostatecznym uzgodnieniu z Zamawiającym) (jeżeli dotyczy).
- - Polisa ubezpieczeniowa wszystkich ryzyk budowy, ważnej w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancyjnym obejmującej:
- ubezpieczenie Wykonawcy, Podwykonawców, Zamawiającego i przedstawicieli nadzoru autorskiego w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z robotami budowlanymi, funkcjonowaniem terenu budowy
i utrzymywaniem obiektów oraz urządzeń znajdujących się na terenie budowy na kwotę nie mniejszą niż 2 mln złotych na jedno zdarzenie bez ograniczenia ilości zdarzeń,
z rozszerzeniem o OC pracodawcy za szkody doznane przez pracowników Wykonawcy
na skutek wypadków przy pracy, powstałych w związku z realizacją niniejszej Umowy,
na sumę 500 tysięcy złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. Niezależnie od tej polisy Podwykonawcy powinni posiadać ubezpieczenie OC działalności ich firm z analogicznym rozszerzeniem OC pracodawcy na sumę nie mniejszą niż 2 mln złotych na jedno i wszystkie zdarzenia;
- - ubezpieczenie od uszkodzenia, zniszczenia, lub utraty całości lub części robót budowlanych realizowanych na podstawie niniejszej Umowy z objęciem ubezpieczeniem: materiałów, elementów i urządzeń przewidzianych do zamontowania, sprzętu, wyposażenia budowlano-montażowego oraz zaplecza budowy na kwotę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia umownego.
Pozostałe zapisy i szczegóły w SWZ