Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wycinką drzew na terenie RZGW Poznań.
Przedmiotem Zamówienia jest wycinka drzew, usunięcie wywrotów oraz cięcia pielęgnacyjne drzew zlokalizowanych na działkach powierzchniowych wód płynących na terenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ilości określonej dla danej części zamówienia - zgodnie z SWZ - wraz ze złożeniem na terenie obok miejsca wycinki lub z transportem pozyskanego drewna na place magazynowe.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają opisy przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje wycinki.
Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części, gdzie każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
- Część 1 – ZZ Kalisz
- Część 2 – ZZ Gorzów Wlkp. NW Gorzów Wlkp.
- Część 3 – ZZ Gorzów Wlkp. NW Międzyrzecz
- Część 4 – ZZ Poznań
- Część 5 – ZZ Koło
- Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia, z podaniem ich lokalizacji określają – SWZ, w tym w szczególności:
- Opis przedmiotu zamówienia – dla danej części zamówienia,
- mapki – dla danej części zamówienia,
- Decyzje - dla danej częśći zamówienia,
- Wzór umowy
Szczegóły w treści SWZ.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
a) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usługi i/lub usług (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
dla części 1 zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto,
dla części 2 zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto,
dla części 3 zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto,
dla części 4 zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto,
dla części 5 zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto
b) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, że dysponuje - dotyczy wszystkich części zamówienia:
- co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje drwala – pilarza drzew (wymagane przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161 poz. 1141 ), z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą,
Zgodnie z treścią SWZ.
Warunki realizacji umowy
-
- Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy (odpowiednio dla danej części zamówienia) na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę – z wyjątkiem odrębnych ureguowań określonych treścią niniejszej SWZ i ustawą Prawo zamówien publicznych. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
- Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami - zgodnie z treścią SWZ.
Szczegóły w treści SWZ.
Informacje dodatkowe
Powiadomienia o nowych wiadomościach oraz komunikatach Zamawiającego przesłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej będą automatycznie wysyłane na adres email podany na Platformie Zakupowej.
W zależności od skrzynki pocztowej wiadomość może trafić do folderu spam.
Termin wykonania zamówienia - zgodnie z treścią SWZ:
Termin wykonania zamówienia wynosi:
Część 1 - do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
Część 2 - do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
Część 3 - do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
Część 4 - do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
Część 5 - do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
- jednak nie wcześniej niż od dnia 16.08.2023
(Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest kryterium oceny ofert)