Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie przedsezonowego przeglądu systemu oznakowania ostrzegawczego obejmującego sprawdzenie poprawności działania: sterowników MSSTERLED01 telefonów MSGSM lamp MSL50000Y transmisji danych stanu naładowania baterii kontrola stanu połączeń elektrycznych
- naprawę/wymianę uszkodzonych elementów systemu: sterowników MSSTERLED01 sterowników MSME24PP00 telefonów MSGSM lamp MSL50000Y wymiana baterii turbin wiatrowych paneli fotowoltaicznych regulatorów ładowania
- ponadto do zakresu zamówienia należy: zapewnienie łączności telefonicznej z obiektami, codzienną kontrolę poprawności działania systemu, analizę logów w systemie zarządzania, porządkowanie bazy danych, analizę bilansu lamp 5 razy w tygodniu, wykonanie wszelkich innych czynności gwarantujących prawidłową pracę systemu, wykonanie przeglądu systemu oznakowania ostrzegawczego na koniec sezonu żeglarskiego obejmującego sprawdzenie poprawności działania: sterowników MSSTERLED01, telefonów MSGSM, lamp MSL50000Y, transmisji danych, stanu naładowania baterii oraz kontrolę stanu połączeń elektrycznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną usługę polegającą na prowadzeniu prac konserwacyjnych i serwisowych na takich samych lub podobnych systemach, obejmujących urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa i sygnalizacji dla obsługi dróg wodnych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Informacje dodatkowe
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
- Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
- Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
- Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6 specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
- Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
- Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.