Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą dla obiektów piętrzących z terenu Zarządu Zlewni w Ciechanowie

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zarzecze 13B
03-194 Warszawa
tel.zamowienia.warszawa@wody.gov.pl

Masz pytanie do zamawiającego Paweł Tymkowski?

0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Składanie ofert
  • Numer postępowania
    W.ROZ.2710.5.2024/ZZC
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    29.03.2024 12:00
  • Termin składania ofert
    06.05.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    06.05.2024 11:00
  • Zgłoś udział w postępowaniu

Opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji przedmiotowego zadania należy wykonać operaty wodnoprawne na piętrzenie i retencjonowanie wód wraz z instrukcjami gospodarowania wodą oraz sporządzenie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami opisanymi w OPZ, dla każdej budowli osobno, celem złożenia
ich do odpowiedniego organu i uzyskania ostatecznych decyzji pozwoleń wodnoprawnych.

Przedmiotowe budowle zlokalizowane są na terenie Nadzoru Wodnego w Ciechanowie, Działdowie, Mławie i Żurominie:

Część nr: 1 obejmuje wykonanie operatów wodnoprawnych na piętrzenie i retencjonowanie wód wraz z  instrukcjami gospodarowania wodą oraz sporządzenie wniosków z niezbędnymi załącznikami
dla każdej nw. budowli piętrzącej
:

- w korycie rzeki Łydynia:

- jaz w km 16+515 w obrębie Gostomin, gm. Ojrzeń,

- jaz w km 23+955 w obrębie Niechodzin, gm. Ciechanów,

- jaz w km 35+145 w obrębie Kargoszyn, gm. Ciechanów,

- jaz w km 39+425 w obrębie Grzybowo, gm. Regimin,

- jaz w km 47+880 w obrębie Klice, gm. Regimin.

 

Część nr: 2 obejmuje wykonanie operatów wodnoprawnych na piętrzenie i retencjonowanie wód wraz z  instrukcjami gospodarowania wodą oraz sporządzenie wniosków wraz z załącznikami dla każdej
nw. budowli piętrzącej
:

  1.   w korycie rzeki Pierławka:

- zastawka w km 3+873 w obrębie Pierławki, gm. Działdowo.

  b.      w korycie rzeki Sewerynki:

- zastawka w km 4+356 w obrębie Liberadz, gm. Szreńsk.

Część nr: 3 obejmuje wykonanie operatu wodnoprawnego na piętrzenie i retencjonowanie wód wraz z instrukcjami gospodarowania wodą oraz sporządzenie wniosku wraz z załącznikami dla nw. budowli piętrzącej:

  1. w korycie rzeki Wkry:

- jaz w km 126+755 w obrębie Siciarz, gm. Siemiątkowo,

- jaz w km 135+480 w obrębie Kocewo, gm. Bieżuń,

- jaz w km 139+945 w obrębie Strzeszewo, gm. Bieżuń,

- jaz w km 143+645 w obrębie Młudzyn, gm. Żuromin,

- jaz w km 146+805 w obrębie Poniatowo, gm. Żuromin.

   b.    w korycie rzeki Przylepnicy:

          - jaz w km 5+905 w obrębie Nidzgora, gm. Kuczbork-Osada,

          - jaz w km 7+645 w obrębie Nidzgora, gm. Kuczbork-Osada,

          - jaz w km 9+405 w obrębie Kuczbork-Wieś, gm. Kuczbork-Osada.

Dla przedmiotowego zamówienia zostały sporządzone Opisy przedmiotu zamówienia zawierające szczegółowe warunki i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wycinkami map poglądowych wskazujących lokalizację budowli piętrzących.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania prac, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Operat wodnoprawny należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz., 1478 ze zm.), a w szczególności z wymaganiami opisanymi w art. 408
i 409 tej ustawy.

Instrukcję gospodarowania wodą należy sporządzić zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z 2019 r., poz. 1725).

Wniosek o wydanie pozwoleń wodnoprawnych powinien być opracowany i przygotowany zgodnie z wymaganiami opisanymi w art. 407 ustawy Prawo wodne.

Przedmiotowe opracowania powinny uwzględniać wszystkie przepisy obowiązujące na dzień jej przekazania Zamawiającemu.

Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot umowy do upływu 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę bez uwag.

Po upływie okresu gwarancji Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady, jeżeli wada przedmiotu umowy zostanie stwierdzona przed upływem 24 miesięcy licząc od daty upływu okresu gwarancji.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:

Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa operaty wodnoprawne na piętrzenie lub piętrzenie i retencjonowanie wód dla budowli hydrotechnicznych - budowli piętrzących, o których mowa w § 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 86, poz. 579), o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każdy operat.

Warunki realizacji umowy

Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK ‑ PGW WP RZGW WARSZAWA nr (PL) 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007 do dnia podpisania umowy. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie należy dostarczyć Zamawiającemu w oryginale na dzień podpisania umowy.

Termin i zasady zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w Projekcie umowy.

Warunki umowy zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.

Informacje dodatkowe

Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 t. j.).

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
    00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
  3. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl;
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.5.2024/ZZC prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
    art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  9. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
    z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Branże CPV

  • 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 16.04.2024 13:36:47
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający, działając na podstawie art. 135 ust.2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami. Plik pn. "I wyjaśnienia treści SWZ".
  • 22.04.2024 08:48:19
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający, działając na podstawie art. 135 ust.2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami. Plik pn. "II Wyjaśnienia SWZ".
  • 29.04.2024 10:02:27
  • Paweł Tymkowski

  • Zamawiający, działając na podstawie art. 135 ust.2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami. Plik pn. "III Wyjaśnienia SWZ".

Informacja

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry